درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور طرفداران در استادیوم

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - درحالیکه یکسال از همه گیری ویروس کرونا در ایران و دنیا می گذرد و مردم در سراسر کره خاکی همچنان با این ویروس درگیر هستند؛ باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای حضور طرفداران در استادیوم آزادی در ملاقات سوپرجام و همچنین بازی های خانگی این تیم در نیم فصل دوم به سازمان لیگ درخواست ارائه کند.

درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور طرفداران در استادیوم

مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا درخواست رسمی خود را در این رابطه در صورت فراهم شدن شرایط به سازمان لیگ ارسال نمایند تا طرفداران در مسابقه سوپرجام و ادامه بازی های خانگی پرسپولیس در نیم فصل دوم در استادیوم حاضر شده و تیم خود را همراهی نمایند.

براساس این طرح قرار است طرفداران با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل های تهیه شده در ارتباط با ویروس کرونا در استادیوم حضور پیدا نمایند.

پیش بینی های این باشگاه برای حضور طرفداران دربازی های خانگی پرسپولیس با رعایت پروتکل های بهداشتی نزدیک به پنج هزار طرفدار است.

براساس این طرح طرفداران برای ورود به استادیوم باید تست PCR بدهند و سلامت شان به تایید کادر درمان رسیده باشد.

در بند دیگری از این طرح و در مورد جانمایی طرفداران در سکوها نیز تصریح شده است: فاصله حداقلی طرفداران با یکدیگر باید 5 جایگاه یا بیشتر باشد.

قرار است باشگاه پرسپولیس به زودی این درخواست را به طور رسمی به سازمان لیگ ارائه کند اما اینکه آیا این موضوع مورد قبول این سازمان قرار خواهد گرفت یا نه هنوز تعیین نیست.

البته از آنجا که سازمان لیگ دستگاه اجرایی و تصمیم گیرنده در این رابطه نیست، این درخواست در نهایت برای ستاد مقابله با کرونای استان تهران ارائه خواهد شد و آنان در این باره تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1483

به "درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور طرفداران در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور طرفداران در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید