در این 5 مورد بیش از میزان پول خرج می کنیم

به گزارش مجله فضای وب، ما در زندگی کار می کنیم تا با حقوق خود، نیازهای زندگی مان را جبران کنیم. از خرج برای سرگرمی ها گرفته تا مایحتاج زندگی؛ ولی شاید جالب باشد بدانیم، ما می توانیم سرگرمیات و مایحتاج زندگی خود را با خرج های کمتر برآورده کنیم تا پول بیشتری پس از انداز کنیم. شاید هم بخواهیم خرج مسائل دیگری کنیم. این موضوع کاملا به برنامه های شخصی خودمان بستگی دارد.

در این 5 مورد بیش از میزان پول خرج می کنیم

1. ماشین نو

ماشین های نو برندهای مختلف به معنای خرج کردن میلیون ها تومان پول است. بهتر است اگر وسیله نقلیه دارید به هوای خرید یک ماشین نو (تنها به علت مدل بالاتر) پول خود را خرج نکنید.

2. قرص های ویتامین

ویتامین های بدن ما باید از غذاهایی که می خوریم تامین گردد و قرص های ویتامین جزو خرج های اضافی است. اگر این اتفاق نمی افتد و بدن شما کمبود ویتامین دارد، مشکل از تغذیه نامناسب یا نقص سیستم جذب بدن است. به راحتی می توان با ورزش کردن جذب بدن را بالا برد یا با دقت در تغذیه مناسب، مواد مغذی را به بدن رساند.

3. قهوه در کافه

قهوه به علت کافیین و طعم گس، هواداران بسیاری دارد. این نوشیدنی را اگر در خانه تهیه کنیم خیلی مقرون به صرفه تر از کافه برای ما آب می خورد.

4. غذاهای بیرون

تهیه غذا از رستوران ها و کافه ها تقریبا دو برابر مبلغی تمام می گردد که برای تهیه آن غذا در خانه می توانید صرف کنید.

در این باره بخوانید:

یخچال خنک نمی کند؟ یک راه کاربردی تعمیر فن یخچال

چگونه در دوران کرونا سریع تر خرید کنیم؟

5. هزینه بیش از حد اینترنت

یک یا دو بسته اینترنتی در ماه، قابل توجیه است؛ اما اگر بیشتر گردد به این معنی است که شما زمان زیادی را در بستر اینترنت صرف می کنید که نه تنها به سلامت روان و فیزیک شما آسیب می رساند؛ بلکه صرفه مالی هم ندارد.

منبع: ریدرز دایجست

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1765

به "در این 5 مورد بیش از میزان پول خرج می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این 5 مورد بیش از میزان پول خرج می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید