در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟

به گزارش مجله فضای وب، قبل از سفر به باتومی یکی از سوالاتی که ذهن را به خود مشغول می نماید این است که برای خوردن غذا کدام رستوران های باتومی مناسب هستند . باید گفت که در این شهر ساحلی رستوران های متعددی وجود دارد که نگرانی گردشگران تور گرجستان را از بابت خورد و خوراک رفع می نماید کافی است شما با در نظر دریافت بودجه و هزینه ای که می خواهید برای وعده های غذایی صرف کنید کمی تحقیق نمایید تا گزینه های مناسب خود را بیابید . برای یافتن پاسخ سوال در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟ با ما همراه باشید .

در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

بهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی

غذاهای گرجستان و باتومی متنوع هستند بعضی از رستوران های باتومی بهترین غذاهای محلی و سنتی را سرو می نمایند که در زیر چند نمونه از این غذاخوری ها معرفی شده است .

رستوران قلب باتومی

این رستوران با غذاهای خوشمزه و یک محیط آرام در بخش مرکزی باتومی واقع شده است . رستوران هارت آف که از بهترین رستوران ها در باتومی است توسط یک خانواده اداره شده و در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 قبل از ظهر تا 12 نیمه شب باز می باشد .

رستوران لاگونا باتومی

لاگونا یکی از محبوب ترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی است . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و از 8:30 صبح تا 11:30 شب پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد . پیشنهاد می گردد حتما خاچاپوری های رستوران لاگونا را امتحان کنید .

رستوران تاوادوری باتومی

از دیگر بهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی می توان به رستوران تاوادوری اشاره کرد . این رستوران با اینکه در خیابان لرمونتو در منطقه ای غیر توریستی واقع شده اما به سبب ارائه غذاهای خوشمزه همیشه مملو از جهانگرد و شهروندان باتومی است . رستوران تاوادوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد .

رستوران های باتومی با قیمت متوسط

در میان غذاخوری های متعددی که در شهر ساحلی باتومی راه اندازی شده بعضی ها غذاهایشان را با قیمت متوسط در اختیار مشتریان قرار می دهند . 3 تا از رستوران های قیمت متوسط باتومی عبارتند از :

رستوران کیزیکی باتومی

کیزیکی یکی از بهترین رستوران های باتومی از نظر مسافران است . این رستوران انواع غذاهای گرجی و اروپایی را در منوی خود گنجانده و در هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام در خدمت مشتریان می باشد . سرویس دهی مناسب و کارکنان خوش برخورد و وظیفه شناس از خصایص رستوران Kiziki می باشد .

رستوران یوکریناشکا باتومی

یوکریناشکا یکی از گزینه های مناسب در باتومی برای سرو انواع غذاهای گرجی ، اروپایی ، روسی ، اوکراینی ، اروپای شرقی و گیاهی است . این رستوران همه روزه برای سرو وعده های صبحانه ، ناهار و شام باز بوده و از ساعت 9 صبح تا نیمه شب سرویس دهی دارد .

رستوران چاچا تایم باتومی

رستوران چاچا تایم با انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی ، اوکراینی و گیاهی از میهمانان خود پذیرایی می نماید . این رستوران باتومی در خیابان Giorgi Mazniashvili واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح با غذاهای با کیفیت در خدمت جهانگردان می باشد .

رستوران های ارزان باتومی

در میان رستوران ها و غذاخوری های باتومی مواردی به چشم می خورد که غذاهایشان را با قیمت هایی ارزان و مقرون به صرفه ارائه می دهند . در ادامه 3 تا از ارزان ترین رستوران های باتومی معرفی شده است .

رستوران گستس گاستروبار باتومی

گستس گاستروبار از جمله رستوران های ارزان در باتومی است که در خیابان Melashvilli واقع شده و انواع غذاهای آسیایی ، اروپایی و گیاهی را سرو می نماید . این رستوران در روزهای یکشنبه تعطیل بوده و در باقی روزها از ساعت 3 بعد از ظهر تا 11:45 شب باز می باشد .

رستوران آنکل فنگز باتومی

رستوران ارزان آنکل فنگز در خیابان Zhordania قرار گرفته و انواع غذاهای چینی ، آمریکایی ، آسیایی ، اروپای شرقی و گیاهی را برای میهمانان خود سرو می نماید . این رستوران یکشنبه ها بسته بوده و در دیگر روزها از 2 بعد از ظهر تا 11 شب غذا ارائه می دهد .

رستوران خینکالی هاوس کالاکوری باتومی

از دیگر رستوران های مقرون به صرفه باتومی می توان به خینکالی هاوس کالاکوری اشاره کرد که در خیابان پوشکینی واقع شده و در ازای ارائه انواع غذاهای اروپای شرقی و گیاهی هزینه ای مناسب و ارزان دریافت می نماید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 816

به "در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید