دوره آیلتس شیراز، مرکز تخصصی آموزش آیلتس با اساتید حرفه ای

به گزارش مجله فضای وب، موسسه زبان پارسا (تأسیس 1380) با مجوز رسمی از سازمان فرهنگ و ارشاد دوره های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس برای متقاضیان محترم را در سراسر کشور برگزار می نماید.

دوره آیلتس شیراز، مرکز تخصصی آموزش آیلتس با اساتید حرفه ای

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آموزشگاه زبان پارسا، با مراجعه به دپارتمان آیلتس ثبت نام خود را به رایگان رزرو کنید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09013443574 تماس بگیرید یا در واتساپ برایمان پیغام بگذارید.

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در شیراز

آزمون آیلتس چیست؟

IELTS یا International English Language Testing System به معنای سامانه دنیای ارزیابی زبان انگلیسی است که اعتباری بین المللی دارد که به دلیل ارزشمند بودن این آزمون و پیروی از معتبرترین استانداردهای بین المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی، به صورت گسترده ای در سراسر دنیا با همکاری مشترک کنسولگری انگلستان، دانشگاه کمبریج و سازمان IDP استرالیا برگزار می گردد. آیلتس معروف ترین آزمون زبان انگلیسی دنیا برای تحصیلات تکمیلی و مهاجرت می باشد.

کاربرد آزمون آیلتس IELTS:

همان طور که میدانید، امروزه متقاضیان مهاجرت به خارج، بسیار افزایش پیدانموده است. به صورتی که افراد برای تحصیل و یا به امید شغل بهتر، قصد مهاجرت را دارند.

در راستای این هدف، ضروری است که شرایطی را مهیا سازند که یکی از این شرایط، شرکت و قبولی در آزمون آیلتس / IELTS می باشد.

به نوعی می توان گفت که آیلتس / IELTS مدرکی برای صلاحیت سنجی سطح زبان انگلیسی افراد متقاضی که به دنبال تحصیل و یا کار در کشورهای خارجی هستند می باشد. چرا که بیشتر نهادهای دانشگاهی و آموزشگاهک و همین طور سازمان های غیردولتی، این مدرک را محکی برای سنجش میزان سواد زبان متقاضیان می دانند.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس / IELTS در دو نوع جنرال (عمومی /برای آن دسته از افرادی است که فقط قصد مهاجرت و نه تحصیل را دارند) و آموزشگاهک (دانشگاهی/برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی به نیت تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان را دارند) برگزار می گردد که نوع آن بستگی به انتخاب شما دارد.

مراحل آزمون آیلتس IELTS:

در آزمون آیلتس چهار مهارت (نوشتاری)Writing، (خواندنی)Reading، Listening(شنیداری) و Speaking(گفتاری) آزمون دهنگان به چالش کشیده و سنجش می گردد.

نمونه سؤال آیلتس:

آزمون آیلتس گستره ای از سؤالات ساده تا سخت را شامل می گردد و نمره هر قسمت آن بین صفر تا 9 قرار گرفته است و نمره کلی و نهایی شما میانگین نمرات شما می باشد.

کارنامه آیلتس:

هدف شما، میزان نمره مورد احتیاج شما برای قبولی در این آزمون را معین می نماید. باید بدانید در صورتی که بیش از یک ماه از تاریخ آزمون شما نگذشته باشد، دفاتر برگزارنماینده آزمون آیلتس / IELTS تا 5 عدد کارنامه به مراکز و دانشگاه های مورد درخواست شما به صورت رایگان ارسال می نمایند. اگر بیشتر از یک ماه گذشته باشد و یا بیشتر از 5 عدد کارنامه بخواهید، باید مبلغی را پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که اگر قصد ارسال کارنامه آیلتس خود به دانشگاه ها یا مؤسساتی را داشته باشید، نباید از مدت صدور کارنامه شما 2 سال گذشته باشد. چرا که بیشتر مراکز اگر 2 سال از کارنامه آیلتس شما گذشته باشد آن را نمی پذیرند.

هزینه آزمون آیلتس:

بر اساس اعلام سازمان سنجش، هزینه آزمون آیلتس برای سال 98 پس از افزایشی شدید به حدود 3 میلیون و 50 هزار تومان رسیده است.

قیمت نهایی هر آزمون توسط سازمان سنجش اعلام می گردد. هزینه شرکت در آزمون آیلتس در مراکز رسمی داخل کشور، نسبت به خارج از کشور کمتر می باشد.

تجربیات آزمون آیلتس:

با استفاده از تجربیات افرادی که در آزمون آیلتس شرکت نموده و به موفقیت رسیده اند، می توانید درصد موفقیت خود را در این آزمون بالا ببرید. برای اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان پارسا مراجعه فرمایید.

ثبت نام کلاس آیلتس تضمینی همراه با بهترین استاد آیلتس

برای تضمین موفقیت در آزمون آیلتس، غیر از تمرین و کوشش شخصی، ضروری است که در کلاس های زبان شرکت کنید تا بر روی مهارت های خود کار نموده و آن ها را تقویت کنید و نقاط ضعف زبان خود را تقلیل بخشید. با شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین و یا حضوری موسسه زبان پارسا با همراهی بهترین اساتید آیلتس در شیراز شانس قبولی در آزمون آیلتس با نمره بالا را افزایش دهید.

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در شیراز

اگر در شیراز هستید دوره های حضوری آمادگی آزمون آیلتس تضمینی در شیراز برای متقاضیان محترم را برگزار می کنیم به وب سایت موسسه زبان پارسا رجوع کنید؛ و ثبت نام خود را به رایگان رزرو کنید با ثبت نام در موسسه زبان پارسا شما حق انتخاب گذراندن کلاس ها در دو حالت حضوری و غیرحضوری به صورت آنلاین را خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09013443574 تماس بگیرید.

چه آموزشگاهی برای آیلتس مناسب است؟

مؤسساتی را برای این منظور انتخاب کنید که کلاسهای آن از سطح کیفی بالایی در جهت تدریس برخوردار باشند و اساتید قابلی در آن مشغول به تدریس باشند و در کنار آن، در آزمون های آزمایشی هم شرکت کنید تا در مراحل مختلف، مهارت خود را محک زده و برای آزمون اصلی هم از لحاظ ذهنی و هم مهارتی و دقت و سرعت عمل آماده تر باشید.

که در این راستا موسسه زبان پارسا در شیراز (تأسیس 1380) امکان برگزاری دوره های آیلتس را با داشتن بهترین اساتید با بهترین متدها برای متقاضیان محترم فراهم آورده است. همچنین بسته به انتخاب شما می توانید از داشتن معلم خصوصی آیلتس هم بهره مند باشید.

همچنین موسسه زبان پارسا افتخار برگزاری آزمون ماک آیلتس را در شیراز نیز داراست.

با ثبت نام در موسسه زبان پارسا شما حق انتخاب گذراندن کلاس ها در دو حالت حضوری و غیرحضوری به صورت آنلاین را خواهید داشت.

برای آگاه شدن از منابع آزمون آیلتس و مراکز برگزاری آزمون آیلتس می توانید به وب سایت موسسه زبان پارسا رجوع کنید. موسسه زبان پارسا (تأسیس 1380)

شماره تماس: 09013443574

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 772

به "دوره آیلتس شیراز، مرکز تخصصی آموزش آیلتس با اساتید حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آیلتس شیراز، مرکز تخصصی آموزش آیلتس با اساتید حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید