سرمایه گذاری های جسورانه در شرکت های دانش بنیان و خلاق افزایش می یابد

به گزارش مجله فضای وب، سمینار مدیریتی سرمایه گذاری جسورانه شرکتی با هدف تدوین نقشه راه سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها 9 خردادماه سال 1401 برگزار می گردد.

سرمایه گذاری های جسورانه در شرکت های دانش بنیان و خلاق افزایش می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سمینار مدیریتی سرمایه گذاری جسورانه شرکتی با هدف تدوین نقشه راه سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها 9 خردادماه سال 1401 برگزار می گردد.

این رویداد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به وسیله دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد در پی تحقق ارائه گزارشی از شرایط و فضای سرمایه گذاری جسورانه در کشور، ارائه فرصت های سرمایه گذاری جسورانه در شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها، معرفی نحوه و چگونگی ارزش گذاری شرکت های دانش بنیان و خلاق برای سرمایه گذاری و ارائه نگاهی جامع به سرمایه گذاری جسورانه شرکتی در جهان و تاثیر آن در رشد پایدار سازمان ها است. در این رویداد فرصت های سرمایه گذاری در این شرکت ها نیز معرفی می گردد.

مدیران و نمایندگانی از شرکت های بزرگ تمامی صنایع کشور، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران سرمایه گذاری شرکت ها و سرمایه داران حقیقی و حقوقی در این سمینار حضور خواهند داشت.

همیشه سرمایه گذاری به عنوان یک فرآیند پیچیده پیرامون مدیریت اقتصادی قلمداد می گردد. حال آنکه این فرآیند در شرکت ها علاوه بر مزایای اهرمی که در اقتصاد کشور میتواند ایجاد کند، داری پیچیدگی ها و گلوگاه های متفاوتی است.

سرمایه گذاری جسورانه شرکتی (CVC) به عنوان روش نوین سرمایه گذاری در شرکتها، با تکیه بر توامندی های درون و برون سازمانی و اصول نوآوری باز، امکان رشد و نوآوری های پایدار را برای شرکت ها فراهم می نماید. در این سمینار سعی شده است علاوه بر تدوین نقشه راه سرمایه گذاری در شرکت های فناور و دانش بنیان، توضیح مبانی CVC و مورد کاوی های داخلی و بین المللی در این حوزه، فرصت های سرمایه گذاری در فناوری، محصولات و خدمات مختلف شرکت های استارتاپی، فناور و دانش بنیان ارائه گردد

شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ هایی که نیازمند تامین سرمایه و یا مسائل در زمینه فروش و تجاری سازی محصولات و خدمات خود دارند، می توانند از فرصت فراهم شده در این رویداد اطلاعات این شرکت ها به مدیران ارشد شرکت های بزرگ مقیاس کشور برای معرفی محصولات و سرمایه گذاری در روز سمینار ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2064

به "سرمایه گذاری های جسورانه در شرکت های دانش بنیان و خلاق افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری های جسورانه در شرکت های دانش بنیان و خلاق افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید