سومین پذیرش اکسپرس انتری منیتوبا برگزار گشت

به گزارش مجله فضای وب، خبرها از این حکایت دارند که در پذیرشی که در تاریخ 15 فوریه برگزار شد، استان منیتوبا برای آندسته از دانشجویان خارجی و کارگران ماهر واجد شرایط که تمایل خود به مهاجرت به این استان را ابراز کرده بودند، دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی شدن به منظور اخذ اقامت دائم صادر نمود. این پذیرش سومین پذیرش سال جاری است و طی آن مجموعا 444 دعوتنامه برای متقاضیان در سه دسته مهاجرت کاری کارگر ماهر خارجی، کارگران ماهر ساکن منیتوبا و تحصیل بین المللی صادر شد.

سومین پذیرش اکسپرس انتری منیتوبا برگزار گشت

با این حساب منیتوبا از 1526 متقاضی مهاجرت برای تقاضا جهت انتخاباستانتی شدن به منظور اخذ اقامت دائم دعوت کرده است. بیشتر راستاهای مهاجرتی منیتوبابر پایه سیستم ابراز تمایل یا EOI فعالیت می کنند. اولین گام برای ورود در این فرایند ایجاد پروفایل EOI است؛ در این پروفایل اطلاعاتیدر مورد تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سایر موارد ارائهمی شود و متقاضیان بر اساس امتیازاتی که اخذ می کنند رتبه بندی می شوند.

سپس برای متقاضیانی که بالاترین رتبه و امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی توصیه نامه برای تقاضا جهت انتخاب استانی شدن یا LAA صادر می شود.

کارگران ماهر خارجی

در پذیرش 15 فوریه مجموعا 268 دعوتنامه برای دو گروه از متقاضیانی که در دسته کارگر ماهر خارجی بودند صادر شد. پایین ترین امتیاز متعلق به یک متقاضی با 570 امتیاز بود. اولین گروه از متقاضیانی تشکیل شده بود که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بودند؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان منیتوبا در نظر گرفته شوند باید ابتدا به طور جداگانه تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کنند. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که توصیه نامه دریافت می کنند و برای انتخاب استانی شدن تقاضا ارائه می کنند 600 امتیاز اضافی در مجموع امتیازات اکسپرس انتری دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

متقاضیان اکسپرس انتری که در تاریخ 15 فوریهاز طرف منیتوبا توصیه نامه جهت تقاضا یا LAAدریافت کرده اند می بایست IDاکسپرس انتری معتبر و کد راستی آزمایی جویای کار و هم در یکی از مشاغل مورد نیازاستان منیتوبا حد اقل شش ماه سابقه کار داشته باشند.

گروه دوم متقاضیان دسته کارگر ماهر خارجیدارای شرایط زیر بودند:

  • یکی از اعضای خانواده درجه یک آنها در منیتوبا ساکن است و یا در این استانقبلا تحصیل کرده اند
  • در یکی از حرفه هایی که در فهرست مشاغل مورد نیاز منیتوبا اعلام شده اند حداقل شش ماه سابقه کار دارند
  • نمره زبان آنها حد اقل CLB/NCLC 5 مگر اینکهسابقه کار آنها در شغلی است که نیازمند پروانه و مجوز است که در آن صورت باید حداقل نمره زبانشان CLB/NCLCis 7 باشد؛

برای گروه دیگر ازمتقاضیان که در دسته کارگران ماهر خارجی قرار داشتند از طریق برنامه استخداماستراتژیک توصیه نامه برای تقاضا (LAA)صادر شد.

راستاهای مهاجرتی کارگران ماهر ساکن منیتوبا و تحصیل بین المللی

برنامه مهاجرتاستانی منیتوبا همچنین 120 دعوتنامه برای متقاضیان دسته کارگر ماهر داخل منیتوباصادر کردِ کمترین امتیاز متقاضیان این دسته 574 بود. این دسته مهاجرتی مناسب کارگرانماهر خارجی واجد شرایط و فارغ التحصیلان خارجی است که در حال حاضر ساکن منیتوباهستند و از طرف یک کارفرمای منیتوبایی پیشنهاد کار دریافت کرده اند.

علاوه بر این،برای 34 متقاضی دسته تحصیل بین المللی دعوتنامه صادر شد. این راستا مهاجرتی کهسال ایجاد شده است، فرایند اقامت دائم دانشجویانی را که از دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شدهاند و دارای مهارت های مورد نیاز کارفرمایان این استان هستند تسریع می بخشد.

راستا تحصل بینالمللی دارای سه زیرمجموعه Career Employment Pathway، GraduateInternship Pathway و Student Entrepreneur Pathwayاست.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1761

به "سومین پذیرش اکسپرس انتری منیتوبا برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پذیرش اکسپرس انتری منیتوبا برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید