سوییچ میزبان بازی ها و سرویس های ایکس باکس می گردد

به گزارش مجله فضای وب، در یکی دو روز گذشته، منابع و خبرگزاری های مختلفی از برنامه های مایکروسافت برای آوردن بازی ها و سرویس های ایکس باکس به کنسول نینتندو سوییچ خبر داده اند. این طور که به نظر می رسد، مایکروسافت می خواهد نه تنها سرویس ایکس باکس گیم پس خود را به سوییچ بیاورد، بلکه بازی های انحصاری ایکس باکس هم روی سوییچ عرضه خواهند شد.

سوییچ میزبان بازی ها و سرویس های ایکس باکس می گردد

اولین شایعه از سوی خبرگزاری JeuxVideo منتشر شد. در کنار صحبت از نسل بعدی کنسول های ایکس باکس، این خبرگزاری گفته که مدیران مایکروسافت و نینتندو اخیرا مذاکرات متعددی برای آوردن بازی های ایکس باکس به کنسول سوییچ داشته اند. برنامه های بلند و بالایی تنظیم شده است، ولی دو بازی که عرضه آن ها روی سوییچ قطعی شده Ori and the Blind Forest و Cuphead هستند.

این خبرگزاری هم چنین می گوید که مایکروسافت به دنبال آوردن دیگر مجموعه های خود مثل Forza و Gears of War و حتی Halo به نینتندو سوییچ است. با این حال، نمی دانیم که آیا قرار است بازی های قدیمی تر این مجموعه ها به سوییچ بیایند، یا اینکه بازی های جدیدی از این مجموعه ها مشخصا برای سوییچ ساخته گردد. ممکن است مایکروسافت حتی بتواند از نظر فنی، اجرای بازی های جدید این مجموعه ها را روی سوییچ ممکن کند.

از طرف دیگر، گفته شده که دو سرویس ایکس باکس گیم پس و سرویس استریم بازی Project xCloud تا انتها امسال میلادی روی نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد؛ طوری که به یاری سرویس استریم بازی مایکروسافت، می توان تمام بازی های گیم پس را روی سوییچ بازی کرد.

پس از انتشار این شایعه، خبرگزارهای Direct Feed Gaming و Game Informer و Thurrott به ترتیب مقالاتی منتشر و این اطلاعات را تایید کردند.

خبرگزاری Windows Central گفت که مایکروسافت نزدیک به یک سال است که می خواهد سرویس ایکس باکس گیم پس را به سوییچ بیاورد. طبق گفته این خبرگزاری، مایکروسافت حتی کوشش نموده است تا این سرویس را به پلی استیشن 4 هم بیاورد، ولی مسلما پیروز نشده است.

منبع: Windows Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 154

به "سوییچ میزبان بازی ها و سرویس های ایکس باکس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوییچ میزبان بازی ها و سرویس های ایکس باکس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید