صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راه اندازی شد

به گزارش مجله فضای وب، یک شرکت داخلی با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست مجموعه نرم افزاری با عنوان صندوق فروشگاهی حساب و کتاب فراوری کند که برای تامین نیازهای اقتصادی فروشگاه ها قابل استفاده است.

صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راه اندازی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یک شرکت داخلی با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست مجموعه نرم افزاری با عنوان صندوق فروشگاهی حساب و کتاب فراوری کند که برای تامین احتیاجهای اقتصادی فروشگاه ها قابل استفاده است.

محمدمهدی رحیمی نداف، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در شرح فنی طرح دانش بنیان این شرکت اظهار کرد: صندوق فروشگاهی حساب و کتاب، مجموعه ای از محصولات نرم افزاری است که بر روی دستگاه های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید مانند تلفن همراه و تبلت نصب شده و برای تامین احتیاجهای اقتصادی فروشگاه ها قابل استفاده است.

وی ادامه داد: این نرم افزار فروشگاهی بر روی تبلت و تلفن همراه هوشمند نصب می گردد و از تکنولوژی پردازش ابری برای آن استفاده شده است.

رحیمی نداف در شرح ویژگی این محصول اعلام کرد: این صندوق فروشگاهی اندرویدی بسیار ارزان تر و کم جاتر از مشابه آن است و سال 96 که قیمت ها افزایش نیافته بود مجموعه کامل محصولات ما حدود یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت داشت و هم اکنون با افزایش قیمت ها به سه میلیون و 500 هزار تومان رسیده است که در این شرایط هم حدود یک میلیون تومان با سایر موارد مشابه اختلاف قیمت داشته و ارزان تر است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این محصول به ویژه در بازار خرده فروشی بسیار کاربرد دارد، توضیح داد: تکنولوژی اصلی این محصول، نوعی پردازش ابری است. به طور خاص این نرم افزار به سبک SAAS فراوری می گردد که از مزیت هایی برای بخش هایی از بازار خرده فروشی برخوردار است. به عبارتی نرم افزار به صورت یک سرویس 24 ساعته آماده بهره برداری به وسیله شبکه است و بروزرسانی آن نیز به وسیله شبکه انجام می گردد. در اجرای بخش هسته این نرم افزار از زبان Python و چارچوب کاری Django استفاده شده است. ارتباط با سرور نیز به روش Web API صورت می گیرد.

وی با اشاره به رضایت مشتریان این صندوق فروشگاهی از محصول ارایه شده، به اشتغال به کار پنج نفر در این شرکت اشاره نمود و گفت: برای توسعه کار و فروش بیشتر، حداقل به سه نفر نیروی کار دیگر احتیاج داریم که البته این مساله احتیاجمند منابع اقتصادی است.

وی درباره اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: این تسهیلات خیلی به ما یاری کرد و 80 درصد احتیاج اقتصادی ما را تامین کرد. ما آن موقع 100 میلیون تومان تسهیلات درخواست دادیم که 80 میلیون تومان آن مصوب شد.

رحیمی نداف با بیان اینکه شرکت ما یک شرکت نوپا است که کاری نو در حوزه استارت آپی را شروع نموده و طبیعی است که برخی از موارد قرارداد محقق نگردد، گفت: بحث فروش ما طبق برنامه پیش نرفت که طبیعی هم هست. شرکت ما به عنوان یک شرکت دانش بنیان حدود 220 میلیون تومان اعتبار وام دارد اما این تسهیلات را باید تحت عنوان توسعه فنی دریافت کنیم که امیدوارم این تسهیلات در این مرحله و برای توسعه کار و بحث فروش نیز تخصیص یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 172

به "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راه اندازی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راه اندازی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید