فناوری که بالگرد عادی را خودران می نماید

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، Skyryse شرکت فراوری کننده بالگرد خودران در یک نمایش تازه فناوری هایی جدیدی را رونمایی کرد که آینده صنعت هواپیماهای خودران را معین می نماید.

فناوری که بالگرد عادی را خودران می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

البتهSkyryse تنها شرکتی نیست که بالگرد خودران می سازد، اما ادعا می نماید مزیتی بر رقبای دیگر دارد و فناوری های تولیدی آن را می توان روی بالگردهای غیر خودران نیز نصب کرد.

در آزمایش اخیر Skyryse یک بالگردRobinson R-44 (که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا آن را تایید نموده) با فناوری های مخصوص آن پرواز می نماید. حین پرواز نیز دو خلبان برای تضمین ایمنی حضور داشتند.

به گفته شرکت مذکور، فناوری ابداع شده که بالگرد معمولی را به طور کامل اتوماتیک می نماید یا حتی می توان بخش هایی از فرایند پرواز را به یاری آن اتوماتیک کرد. به گفته Skyryse ویژگی های فناورانه این شرکت شبیه کنترل کروز خودرو است که راننده آن را به دقت کنترل می نماید.

این شرکت ادعا می نماید بالگرد مجهز به فناوری های جدید با یاری ترکیبی از سخت افزار و نرم افزارهای این شرکت همراه حسگرهای مختلف می تواند از روی زمین بلند گردد، ناوبری کند و روی زمین بنشیند.

هنوز معین نیست فناوری Skyryse چه زمان به طور انبوه عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 650

به "فناوری که بالگرد عادی را خودران می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری که بالگرد عادی را خودران می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید