فوتبال دنیا، برگزاری فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین

به گزارش مجله فضای وب، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس در کشور آرژانتین برگزار نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، برگزاری فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین

به گزارش خبرنگاران ، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) در تاریخ 8 یا 9 دسامبر (17 یا 18 آذر) در خارج از کشور آرژانتین برگزار خواهد شد. محل برگزاری این مسابقه هم قرار است متعاقباً اعلام گردد، این در حالی است که باشگاه جنوای ایتالیا برای میزبانی از سوپرکلاسیکو اعلام آمادگی نموده است. نگاهی به دشمنی بزرگ بوکاجونیورز و ریورپلاته به بهانه رویارویی در فینال لیبرتادورس؛ وقتی مرگ با خون شسته می گردد!

پس از تساوی 2 - 2 تیم های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز در دیدار رفت فینال جام لیبرتادورس قرار بود شنبه شب دیدار برگشت دو تیم به میزبانی ریورپلاته برگزار گردد اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی یکشنبه انجام گردد اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک آور پرتاب شده از سوی پلیس، بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای جنوبی به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 100

به "فوتبال دنیا، برگزاری فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برگزاری فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید