قسمت سوم تنها در خانه با بازیگران جدید

به گزارش مجله فضای وب، کمپانی دیزنی از انتخاب بازیگران و کارگردان قسمت سوم فیلم پیروز و پرفروش تنها در خانه اطلاع داد.

قسمت سوم تنها در خانه با بازیگران جدید

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، قسمت جدید فیلم تنها در خانه را قرار است دن مازر با فیلمنامه ای از خودش و استریتر سیدل کارگردانی کند و تاکنون آرکی یتس، الی کمپر و راب دلانی به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده اند.

گفته می گردد آرکی یتس قرار نیست در این فیلم در نقش شخصیت معروف به نام کوین در قسمت اصلی بازی کند بلکه شخصیتی جدید در شرایط مشابه با فیلم اول دارد. در فیلم اصلی تنها در خانه محصول سال 1990 میلادی، مکالی کالکین در نقش کودکی به نام کوین بازی می نماید که به طور اتفاقی و با سفر خانواده اش به پاریس برای گذراندن تعطیلات در خانه تنها می ماند و باید از خانه در مقابل دو دزد با بازی جو پشی و دنیل استرن محافظت کند.

قسمت اول تنها در خانه به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر 476 میلیون دلار را رقم زد که 285 میلیون دلار آن در سینماهای آمریکا حاصل شد و در سال 1992 نیز قسمت دوم این فیلم با عنوان تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت. قسمت جدید فیلم تنها در خانه را هچ پارکر و دان ویلسون تهیه کنندگی خواهند کرد و اولین پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه کنندگی می نماید تا به وسیله سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 637

به "قسمت سوم تنها در خانه با بازیگران جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت سوم تنها در خانه با بازیگران جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید