مجتمع رفاهی اقامتی در جاده اردبیل ـ سرچم احداث می گردد

به گزارش مجله فضای وب، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوثر از احداث مجتمع رفاهی اقامتی در جاده اردبیل ـ سرچم اطلاع داد.

مجتمع رفاهی اقامتی در جاده اردبیل ـ سرچم احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، علی درویشی سرپرست اداره میراث فرهنگی کوثر، امروز شنبه 13 مرداد با اعلام این خبر توضیح داد: این مجتمع در محدوده سه راهی فاراب جاده سرچم احداث خواهد شد.

او اضافه نمود: با توجه به ضرورت اعلام نظر مثبت سایر دستگاه های اجرایی، مجوز ساخت منوط به گرفتن استعلام از ادارات است و در وضعیت فعلی سرمایه گذار در حال گرفتن استعلام از دستگاه های متولی است.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوثر ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری دو میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث خواهد شد.

به گفته درویشی این پروژه شامل اقامتگاه با ظرفیت 80 نفر، کافی شاپ و رستوران و فروشگاه عرضه سوغاتی و صنایع دستی است.

او با تاکید به اینکه احتمال احداث پمپ بنزین نیز در کنار این پروژه وجود دارد، اضافه نمود: در صورت اعلام نظر مثبت ادارات به استعلامات این پروژه، مجوز ساخت صادر خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد به دلیل احتیاج مبرم احداث مرکز اقامتی در جاده اردبیل- سرچم، پاسخ استعلامات در کوتاه مدت اعلام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 6

به "مجتمع رفاهی اقامتی در جاده اردبیل ـ سرچم احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع رفاهی اقامتی در جاده اردبیل ـ سرچم احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید