محور های شمال شلوغ شد ، کرونا هم حریف سفر ها نشد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد پرحجم خودرو ها در محور های شمال، گفت: تردد خودرو ها امروز در محور کندوان به صورت یک طرفه انجام می گردد.

محور های شمال شلوغ شد ، کرونا هم حریف سفر ها نشد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا قدمی امروز درباره شرایط ترافیک در محور های شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودرو ها در تمامی محور های شمال به صورت پرحجم است که پیش بینی می گردد از عصر امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محور ها باشیم.

وی اضافه نمود: چهارشنبه هر هفته شاهد ترافیک در محور های شمال هستیم که برگشت خودرو ها ترافیک به همراه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت های ترافیکی انتها هفته در محور های شمال، اضافه نمود: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

این مسوول با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا امشب ممنوع خواهد بود، گفت: قرار بود محور هراز امروز یک طرفه گردد که باتوجه به شرایط ترافیک احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: براساس برنامه تردد خودرو ها امروز در این محور به صورت یک طرفه انجام می گردد.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک طرفه به صورت مقطعی در محور کیاسر نیز اجرا می گردد.

رئیس پلیس راه مازندران در انتها با تاکید بر پرهیز از سفر های غیرضروری در محور های شمال، گفت: مرکز کنترل راه های مازندران با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه روز جوابگوی سوالات شهروندان درباره آخرین شرایط جاده های استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1102

به "محور های شمال شلوغ شد ، کرونا هم حریف سفر ها نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور های شمال شلوغ شد ، کرونا هم حریف سفر ها نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید