مخدر قورباغه نداریم

به گزارش مجله فضای وب، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تبلیغ مصرف موادمخدر در بعضی از سریال های شبکه نمایش خانگی انتقادکرد.

مخدر قورباغه نداریم

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در نخستین روز های سال 1400 بود که آخرین قسمت از سریال قورباغه که در بستر یکی از سایت های پخش آنلاین فیلم و سریال به نمایش درآمده بود به خاتمه رسید. سریالی پرطرفدار که نامش برگرفته از ماده مخدری بود که روایت اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن شکل گرفته بود. رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره وجود مخدری به نام قورباغه در کشور شرح داده و در عین حال از بعضی صحنه های مربوط به مصرف موادمخدر در بعضی از فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی انتقاد نموده است.

سردار مجید کریمی در تبادل نظر با ایسنا، درباره اینکه آیا مخدری به نام قورباغه در کشورمان وجود دارد یا خیر گفت: پیش ازاین نیز گفته شد که قاچاقچیان برای برای ایجاد جذابیت یا فروش مواد مخدر از شکل ها، رنگ ها و حتی اسامی مختلفی برای مواد مخدر استفاده می نمایند. به عنوان مثال برای مخدر هروئین از اسامی نظیر اشک تمساح، دوا، پنیر و ... نیز استفاده شده و حتی گاهی با بعضی افزودنی ها رنگ و شکل این مواد را نیز تغییر می دهند، اما ماهیت آن ماده ثابت بوده و می توان گفت که مخدر جدیدی نیست.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه تا به حال مخدری به نام قورباغه در کشور نداشتیم، گفت: چنین اسامی نیز ساختگی هستند.

وی همچنین از تبلیغ مصرف موادمخدر در بعضی از فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی نیز انتقاد کرد و گفت: جای تاسف دارد که در بعضی از این تولیدات بر اساس گزارش هایی که به ما می رسد مصرف موادمخدر ترویج می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1685

به "مخدر قورباغه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخدر قورباغه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید