مدیر سابق بلیزارد یک شرکت بازی سازی جدید تأسیس کرد

به گزارش مجله فضای وب، هرچند که این روزها اخبار تصاحب شرکت ها و استودیوهای مختلف در محافل خبری بازی های ویدیویی داغ شده اما اکنون شاهد تأسیس یک استودیو تازه هستیم؛ استودیویی که توسط مدیر سابق بلیزارد تأسیس شده است.

مدیر سابق بلیزارد یک شرکت بازی سازی جدید تأسیس کرد

مایک مورهیم، مؤسس و مدیر سابق شرکت بازی سازی بلیزارد، به همراه عده ای از افراد باتجربه این صنعت، شرکت جدیدی به نام Dreamhaven را در شهر ایروین کالیفرنیا تأسیس کردند. این شرکت، شامل دو استودیو داخلی با نام های Moonshot Games و Secret Door خواهد بود.

مایک مورهیم که اکنون مدیر شرکت Dreamhaven است، در بیانیه خود برای تأسیس این شرکت اعلام نموده که بسیار هیجان زده است که با این افراد بااستعداد که عمیقا به بازی های ویدیویی و جامعه آن ها اهمیت می دهند، همراه شده است. او در بیانیه خود گفته که همواره به قدرت بازی ها برای جمع کردن مردم به دور هم با هر پس زمینه ای باور داشته است. طبق گفته های مؤسس این شرکت، آن ها قصد دارند با Dreamhaven تجربه های جدیدی را خلق نمایند و آن تجربه ها را با بازیکنان سراسر دنیا به اشتراک بگذارند.

یکی از استودیوهای داخلی این شرکت جدید، Moonshot Games است که توسط جیسون چایس، داستین براودر و بن تامپسون اداره می گردد. چایس در گذشته در شرکت بلیزارد به عنوان تهیه نماینده اجرایی فعالیت نموده است و تیم سازنده بازی هارت استون (Hearthstone) را اداره می نموده است. همچنین او قبل از آن یکی از کارگردان های ارشد الکترونیک آرتس بوده و قبل تر هم در بخش بازی های ویدیوی والت دیزنی فعالیت داشته است. داستین باودر هم 25 سال در این صنعت فعالیت نموده و در گذشته کارگردانی بازی هایی همچون StarCraft II و Command and Conquer را بر عهده داشته است. بن تامپسون هم کارگردان اصلی بازی هارت استون بوده است. جیسون چایس درباره این خبر اعلام نموده که Dreamhaven افراد فوق العاده ای را که تجربیات خود را با هم به اشتراک می گذارند، دور هم جمع نموده است. او اعلام می نماید که هنوز در روزهای آغازین خود هستند اما وقتی به هدف استودیو فکر می نمایند به این دیدگاه دست یافته اند که آن ها استودیویی هستند که می خواهند کنجکاوی و شجاعت در تجربه های مختلف را ارج نهند. او می گوید که ما قصد داریم در هدفمان جدی باشیم و فرهنگ استودیو را بر پایه اعتماد بنا کنیم.

استودیو دیگر این شرکت، Secret Door نام دارد که توسط کریس سیگاتی، آلن دبیری و اریک دادز اداره خواهد شد.کریس سیگاتی در گذشته نقش تهیه نماینده اجرایی آثاری همچون هارت استون و استارکرفت 2 را برعهده داشته و همچنین تهیه نماینده ارشد بازی وارکرفت 3 بوده است. آلن دبیری هم در گذشته در نقش کارگردان فنی بازی هایی مثل وارکرفت 3 و استارکرفت 2 فعالیت داشته است. به گفته کریس سیگاتی، مدیر استودیو، صمیمیت و رفاقت میان اعضا و همین طور تجربه بزرگ اعضای Dreamhaven باعث شده تا یک محیط بی نظیری برای خلاقیت های استودیو فراهم گردد.

یکی از نکات جالب این شرکت ها و دو استودیو داخلی اش این است که افراد تشکیل دهنده آن از مایک مورهیم گرفته تا دیگر اعضا همگی از باتجربه های صنعت بازی های ویدیویی هستند و در گذشته روی آثار به یادماندنی مختلفی از جمله آثار شرکت بلیزارد فعالیت داشته اند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1214

به "مدیر سابق بلیزارد یک شرکت بازی سازی جدید تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق بلیزارد یک شرکت بازی سازی جدید تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید