خالق سری Monkey Island پس از 30 سال دنباله آن را می سازد

به گزارش مجله فضای وب، مجموعه ماجراجویی اشاره و کلیک کمپانی لوکاس آرتز (LucasArts)، یکی از سری های کلاسیک صنعت بازی های ویدیویی به شمار میرود که با داستان گویی درخشان و شخصیت های به یادماندنی خود میراثی ماندگار را به جا گذاشته است. در حالی که این مجموعه در دوران اوج خود بازی های متعددی دریافت کرد، مدت زیادی است که شاهد نسخه نوی از آن نبوده ایم. در واقع انتشار نسخه ویژه بازی دوم مجموعه در سال 2010، آخرین چیزی بود که از این سری شنیده شد. با این حال، به نظر می رسد که با بازی نو Return to Monkey Island، این فرایند به زودی تغییر خواهد نمود.

خالق سری Monkey Island پس از 30 سال دنباله آن را می سازد

این نسخه به عنوان دنباله ای بر بازی دوم مجموعه، به وسیله استودیوی Terrible Toybox با همکاری کمپانی Lucasfilm Games ساخته می گردد و دولور دیجیتال (Devolver Digital) ناشر آن خواهد بود. ران گیلبرت، یکی از سازندگان اصلی دو بازی اول، برای کارگردانی و طراحی، دیو گروسمن برای نوشتن داستان و دومینیک آرماتور برای صداپیشگی نقش خود یعنی گای براش تریپ وود بازخواهند گشت. علاوه بر این، مایکل لند، پیتر مک کانل و کلینت باجاکیان که قبلا روی بازی های گذشته سری کار نموده اند، برای ساخت موسیقی نسخه تازه همکاری خواهند کرد.

با تأیید اینکه بازی تازه دقیقا پس از رویدادهای Monkey Island 2: LeChucks Revenge اتفاق می افتد، بسیاری درباره داستان آن و اینکه چگونه با بازی های قبلی مرتبط است، سردرگم شده اند. ران گیلبرت، کارگردان بازی به تازگی در توییتر گفته است که بازی به این مجموعه احترام می گذارد و بسیار نسبت به ریشه های آن محتاط عمل می نماید. او بعلاوه اضافه نمود که شخصیت محبوب هواداران در The Curse of Monkey Island یعنی موری هم به این نسخه بازخواهد گشت.

لازم به ذکر است که نسخه سوم مجموعه که به وسیله لوکاس آرتز و بدون حضور گیلبرت ساخته شده بود، به هیچ وجه برای او قابل قبول نشد. گیلبرت بارها با لوکاس آرتز درباره نسخه سوم مذاکره کرد و به جایی نرسید. او حتی در سال 2016 در توییتر از کمپانی دیزنی درخواست کرد که این آی پی را به او بفروشد. او در سال 2020 اعلام کرد:

هنوز معین نیست که Return to Monkey Island برای چه پلتفرم هایی در دسترس خواهد بود، اما کمپانی دولور دیجیتال تایید نموده است که این بازی در امسال میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2050

به "خالق سری Monkey Island پس از 30 سال دنباله آن را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سری Monkey Island پس از 30 سال دنباله آن را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید