مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک امروز چهارشنبه میزبان مراسمی بود که ویژه طاهره طاهریان و به پاس قدردانی از نیم قرن خدمت خالصانه او به ورزش بانوان کشور برگزار و از تندیس او هم رونمایی شد.

مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد

طاهره طاهریان امروز نایب رئیس کمیته ملی المپیک است. وی از چهار سال پیش با رای اعضای مجمع کمیته ملی المپیک متصدی این پست شد در حالی که پیش از آن عهده دار مسئولیت های دیگری در ورزش کشور بود از جمله معاونت ورزش بانوان در سازمان تربیت بدنی وقت؛ همان دوره این معاونت به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد.

عضویت شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای انقلاب فرهنگی، مدیر نمونه ملی در پنجمین جشنواره شهید رجایی هفته دولت و استاد نمونه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران مرکز از دیگر مسئولیت هایی است که بر عهده طاهریان بوده است.

در مراسم امروز از طاهره طاهریان به پاس این مسئولیت ها و نتایجی که برنامه ها و تلاش هایش برای ورزش بانوان داشته به صورت ویژه تقدیر شد.

سید رضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی داد معاون پیشین بانوان وزارت ورزش، سعید فائقی معاون پیشین وزارت ورزش و روسای برخی فدراسیون ها مانند محمدرضا داورزنی، غلامرضا شعبانی بهار و علی دادگر در این مراسم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1960

به "مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید