معرفی بهترین بازی های رایانه ای که در نیمه دوم سال عرضه می شوند

به گزارش مجله فضای وب، باگذشت نیمی از سال، به سراغ بازی هایی خواهیم رفت که طی شش ماه آینده برای پلتفرم های مختلف، منتشر می شوند.

معرفی بهترین بازی های رایانه ای که در نیمه دوم سال عرضه می شوند

به گزارش خبرنگار ، به انتها ماه شهریور نزدیک می شویم و با سرعتی فراوان، نیمی از سال 98 سپری شد، اتفاقات بسیار مهمی در امسال در حوزه فناوری اتفاق افتاده و در ادامه سال نیز رویدادها و اتفاقات بااهمیتی را پشت سر خواهیم گذاشت اما از نظر بازی های رایانه ای، سال 98 مانند سال گذشته پر بار نبود، از ابتدای سال تا کنون عناوین مهم کمی معرفی و عرضه شد که از برترین آن ها می توان به Days Gone، Mortal Kombat 11، Sekiro: Shadows Die Twice، Rage 2، Wolfenstein Youngblood و Gears 5 اشاره نمود، البته در این میان عنوانی مانند Days Gone از سطح بسیار بالایی برخوردار است و به طور قطع در میان نامزدهای اصلی دریافت بهترین بازی سال در رویداد The Game Awards خواهد بود، اما دیگر عناوین در سطح متعادلی قرار دارند. در هر صورت سال 98 هنوز تمام نشده و 6 ماه دیگر تا انتها سال باقی مانده، به همین بهانه قصد داریم تا به مهم ترین و برترین بازی هایی که تا انتها سال معرفی خواهند شد بپردازیم، با ما همراه باشید:

عنوان: FIFA 20

جذاب ترین بازی شبیه ساز فوتبال یکی از عناوینی است که در ابتدای نیمه دوم هرسال منتظر آن هستیم، بازی فیفا 20 با جدیدترین ترکیب تیم ها، آخرین جابجایی و بروزرسانی قدرت بازیکنان، هفته دیگر عرضه می شود. این عنوان همیشه در کشور های فوتبال دوستی مانند انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و منطقه خاورمیانه جزو پرفروش ترین بازی ها بوده و حال با اضافه شدن بخش فوتبال خیابانی، می توان به افزایش فروش این بازی در امسال امید داشت.

عنوان: Star Wars Jedi: Fallen Order

ساخته جدید استودیو Respawn Entertainment که قرار است ماه آینده توسط EA منتشر شود، یکی از محبوب ترین نمایش های رویداد E3 امسال را داشت، بازی Star Wars با کاراکترهای دوست داشتنی و محیط متفاوتش می تواند یکی از عناوین پیروز امسال باشد. به گفته سازنده، این بازی بیشتر برروی حالت اول شخص تمرکز نموده و چالش های خاصی را پیش روی گیمر می گذارد.

عنوان: Call of Duty: Modern Warfare

بازی ندای وظیفه در نسخه Modern Warfare مجددا به ریشه های خود باز می شود، دیگر زامبی ها، اسلحه های تخیلی و جنگ های غیرواقعی را فراموش کنید، پس از عرضه چند عنوان نه چندان پیروز از بازی Call of Duty حال استودیو اکتیویژن تصمیم گرفته تا ادامه داستان جذاب و زیبای این سری در سال 2007 را ادامه دهد و به محیطی واقعی، امروزی و دراماتیک باز شود. نسخه جدید ندای وظیفه می تواند یکی از نامزد های اصلی کسب عنوان برترین بازی سال باشد.

عنوان: The Outer Worlds

طبق شواهد، جدیدترین بازی نقش آفرینی تخیلی استودیو Obsidian Entertainment، جذابیت فراوانی دارد، شما در این بازی پس از بیدار شدن از یک خواب زمستانی، خود را در میان هیاهو و توطئه دشمنان برای نابودی ساکنین کهکشان می یابید، حال این وظیفه شماست که با انتخاب های درست، راستا بازی را به سمت پیروزی خود و شکست دشمنان پیش ببرید.

با پهناورترین بازی های ویدئویی دنیا باز در تاریخ آشنا شوید

عنوان: Death Stranding

هیدئو کوجیما در بازی جدید خود ما را به دنیایی عجیب، اسرار آمیز و غیر قابل پیش بینی می برد، با توجه به عرضه چندین تریلر و تصاویر مختلف، هنوز معین نیست که این بازی در خصوص چی یا چه کسانی ساخته شده، فقط می توان گفت محیط و عناصری تخیلی دارد اما این تخیل تا کجا پیشرفته یا ما را به چه مرحله ای می رساند، نامعین است. در هر صورت Death Stranding بی شک یکی از مهم ترین بازی های سال و شاید یکی از برترین بازی های تاریخ باشد، برای درک این عنوان باید تا اواسط آبان و زمان انتشار آن صبر کرد.

عنوان: Halo Infinite

مایکروسافت احتمالا نسخه بعدی بازی پرطرفدار Halo را در تعطیلات کریسمس سال 2020 یعنی اواسط ماه دی منتشر می نماید، در مراسم E3 امسال به طور رسمی از این بازی رونمایی شد و از همان زمان، عرضه آن به تعطیلات سال نو میلادی موکول شد، این بازی اختصاصی، ششمین نسخه سری بازی های Halo است که طبق گفته مایکروسافت برروی کنسول بعدی این شرکت یعنی پروژه اسکارلت نیز اجرا می شود، به این ترتیب زمان معرفی کنسول بعدی مایکروسافت نیز باید نزدیک باشد.

عنوان: Final Fantasy 7 Remake

در ابتدای سال 1997 عنوان فاینال فانتزی 7 منتشر شد تا خود را به عنوان یکی از برترین بازی های ژاپنی در دسته نقش آفرینی ماندگار کند، حال بعد از 20 سال، Square Enix این بازی را با گرافیک بهتر و گیم پلی دقیق تر بازسازی نموده است. حس نوستالژیک انجام بازی های دهه 1990 میلادی با گرافیک نوین برای جوانانی که در ایام کودکی، فاینال فانتزی 7 را بازی نموده اند، بی نظیر خواهد بود.

عنوان: Watch Dogs: Legion

اما نسخه بعدی بازی بسیار محبوب و پرطرفدار Watch Dogs نیز در ماه سوم میلادی و ماه انتهای سال 98 عرضه خواهد شد، Watch Dogs: Legion این بار با گیم پلی متفاوت و جذاب تر برای هواداران این عنوان عرضه می شود، بازیکنان در این بازی می توانند بین شخصیت ها جابه جا شوند و داستان های متفاوت را تجربه نمایند، بازگشت DeadSec به لندن و دنیای هکر های ریسک پذیر، خبر خوبی برای هواداران دنیای بازی های رایانه ای است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 375

به "معرفی بهترین بازی های رایانه ای که در نیمه دوم سال عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین بازی های رایانه ای که در نیمه دوم سال عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید