معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا

به گزارش مجله فضای وب، آنتالیا بعد از استانبول دومین شهر منتخب برای توریست ها و گردشگران در کشور ترکیه است. این شهر با فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای جذب گردشگری از سراسر دنیا توانسته گام مثبتی در این زمینه بردارد. یکی از عمده دلایل جذابیت این شهر مراکز خریدی است که در آن وجود دارد. اگرچه آنتالیا شهر ساحلی است اما این اطمینان را به شما می دهیم که مراکز خرید خوب و عالی که در این شهر وجود دارد از جمله مواردی است که می تواند باعث گردد برای سفر به آنتالیا برنامه ریزی کنید.

معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا

مجموعه ای از بهترین مراکز خرید آنتالیا در محله قدیمی و تاریخی منطقه کالیچی قرار گرفته است و علاوه بر این می توانید به سمت دیگر محله های این شهر ساحلی نظیر منطقه گولوک، بلوار پیاده روی شارامپول، آتاتورک یا بلوار ایسیکلار هم می توانید سر بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر و کاملتر با مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید.

1- ترا سیتی، مرکز خریدی برای برند پوش ها

اگر اهل خریدهای برندهای برتر جهان هستید و به آنتالیا سفر نموده اید، مرکز خرید تراسیتی آنتالیا (Terracity Shopping Mall) را در لیست جاهایی که برای خرید در آنتالیا باید برید حتما قرار دهید. این محله مسکونی در یکی از گران قیمت ترین محله های آنتالیا به نام فنر (Fener) قرار گرفته است. اکثر برندهای مطرح جهان نظیر بربری، هوگو باس، لاکوست، ماسیمو دوتی، تامی هلفیگر و … در این محله و مرکز خرید دارای شعبه هستند. به غیر از برندهای مطرح جهان می توانید از برندهای معروف ترکی هم در این منطقه خرید کنید.

مانند هر مرکز خرید لوکس و سطح بالای دیگر در تراسیتی هم فودکورتی در طبقه آخر (چهارم) وجود دارد که البته در فودکورت مجموعه هم برترین برندهای فست فود و رستوران نیز دارای شعبه هستند.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا شامل 180 فروشگاه و رستوران است که امکان یک خرید مناسب و شکم گردی جذاب را به گردشگران می دهند. اگر قصد دارید که یک مهمانی بگیرید امکان پذیرایی از 1000 نفر در رستوران این مرکز خرید وجود دار و همچنین دارای استاندارهای ویژه نیز می باشد، که یکی از آن ها فراهم آمدن ورود راحت و آسان افراد کم توان به مجموعه می باشد.

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

2- مرکز خرید 5 ام میگروس | 5M Migros

یکی از مراکز خرید آنتالیا که هواداران بسیار دارید و در منطقه کونیالتی قرار گرفته، 5 ام میگروس نام دارد. این مرکز خرید در نزدیکی لونا پارک، مینی سیتی و آکوالند هست و می توانید پس از اینکه خریدتان در آن تمام شد به سمت یکی دیگر از این جاذبه های دیدنی آنتالیا هم بروید. در این مرکز خرید مجموعه ای از برندهای برتر جهان وجود دارد و گزینه تفریحی عالی برای قرارهای محبت آمیز هم به شمار می رود، چرا که در آن رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی هم وجود دارد که همین موضوع بر جذابیت آن نیز افزوده است.

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

آدرس: Arapsuyu, Atatürk Blv., 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

3- جومارتسی پازار، معروف ترین مرکز خرید آنتالیا

از دیگر مراکز خرید آنتالیا می توان به جومارتسی پازار به عنوان معروف ترین مرکز خرید آنتالیا نام برد.

جومارتسی پازار در یک منطقه مسکونی بسیار شیک و گران قیمت نیز واقع شده است و در روزهای یکشنبه نیز برپا می گردد. به گفته تمامی گردشگران و اهالی شهر آنتالیا مرکز خرید جومارتسی پازار یکی از معروف ترین بازارهای خیابانی این شهر است و جز پر رفت و آمدترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می رود. به غیر از فراوانی میوه و سبزیجات تازه و غذای بومی، می توانید در این مرکز خرید پارچه، چرم، گیاهان معطر، ادویه، هدیه یا سوغاتی هم بخرید. مردم محلی بهترین معامله هایشان را در نزدیکی شب می نمایند که قیمت ها افت قابل توجهی دارند.

آدرس: Şirinyalı, 1500. Sk. 10 A, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

4- مرکز خرید مارک آنتالیا، محلی برای خرید برترین برندها

در مرکز شهر ساحلی ترکیه یکی از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا قرار گرفته است که جز جدیدترین فروشگاه های شهر هم به شمار می رود. در مرکز خرید مارک آنتالیا مجموعه ای از برندهای دریمود، آلتینیِلدیز، سراسر و ایپکیول نیز به طور تخصصی شعبه دارند و در صورتی که هوادار آن ها هستید می توانید برای خرید به مرکز خرید مارک آنتالیا بروید. جالبه بدانید که مارک آنتالیا در گذشته محوطه یک ایستگاه اتوبوس بوده اما اکنون محلی برای رقابت بین برترین برندهای جهان شده است.

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

آدرس: Tahılpazarı, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

5- اوت لت دیپو آنتالیا، انتخابی عالی برای خریدهای ارزان

اوت لت دیپو در آنتالیا (deepo outlet center antalya) جایی برای خریدهای ارزان قیمت! نکته قابل توجه در مورد اوت لت دیپو این است که در کنار بنای نوساز دیگر به نام آنتالیا مال قرار گرفته و مجموع این دو بزرگترین مرکز خرید محدوده مدیترانه را نیز تشکیل می دهدد. یک قلعه با نمایی نارنجی رنگ در بیرون اوت لت دیپو نمایان است که آن را شبیه به یک قلعه نموده است و همین موضوع نظر رهگذران بسیاری را نیز به خود جلب نموده است. اوت لت دیپو آنتالیا یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرید آنتالیا است و در آن انواع مختلفی از فروشگاه ها به چشم می خورد که امکان یک خرید جذاب را در اختیار بازدیدنمایندگان می گذارند.

ساعت کاری: 10 صبح تا 10:30 شب

آدرس: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

6- آنتالیا توربان مارینا، مرکز خریدی با منظره مسحورنماینده!

برای خرید در شهر ساحلی آنتالیا، فروشگاهی به نام آنتالیا توربان مارینا در نزدیکی مدیترانه و محله کالیچی نیز قرار گرفته است که یکی از جذاب ترین نقاط شهر برای خرید می باشد. در نزدیکی این مرکز خرید، مجموعه ای از برترین برندهای بین المللی و بومی نیز دارای شعبه هستند و همچنین می توانید در انتها خریدتان به سمت یکی از کافه ها یا رستوران هایی که در آن وجود دارد بروید و از غذاهای اصیل این شهر ساحلی سفارش بدهید. اگر هم قصد خرید نداشتید می توانید از ورزش های آبی که در این مرکز خرید وجود دارد نیز استفاده کنید. به عبارتی می توان آنتالیا توربان مارینا را هم فال دانست و هم تماشا!

7- مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

یکی از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا که پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید، مرکز خرید اوزدیلک پارک است. این مرکز خرید در مرکز شهر و محله فابریکلار قرار گرفته و مکان بسیار مناسبی برای عاشقان خرید می باشد. مجموعه ای از برترین برندهای بین المللی در این مرکز خرید دارای شعبه هستند و علاوه بر مارک های مختلف پوشاک در آن شاهد زمین بازی برای بچه ها، رستوران ها و کافه های متنوع، سالن بازی بولینگ، سالن سینما و همینطور پارکینگ را شاهد باشید.

8- بازار فرش لیدیا سوزانی، قدیمی ترین بازار آنتالیا

فرش همیشه یکی از هنرهای اصلی مردمان قاره آسیا به خصوص خاورمیانه به شمار می رفته و از دیرباز تاکنون در خانه هایشان استفاده می شده است. از همین رو یکی از بازارهای محلی آنتالیا، به طور اختصاصی مخصوص فروش فرش می باشد و در آن انواع فرش های دست بافت و نفیس دیده می گردد.

به دلیل کیفیت عالی که فرش های لیدیا سوزانی دارد، از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار می روند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهترین بازار فرش آنتالیا لیدیا سوزانی است.

در صورتی که قصد خرید فرش را داشتید می توانید به سمت این بازار در شهر آنتالیا ترکیه بروید.

آدرس: Barbaros Mah. Hesapci Sok No:16, Antalya07100, Turkey

9- بازار جمهوریت محلی برای خریدهای ارزان در آنتالیا

مراکز خرید و بازارهای متعددی در شهر آنتالیا وجود دارد که هر کدام می تواند به نوعی جوابگوی شما برای خرید اقلام مورد نظرتان باشد. اما آنچه که حائز اهمیت است بحث قیمت و کیفیت است!

یکی از بهترین و البته مهمترین مراکز خریدی که در شهر آنتالیا وجود دارد، مارک آنتالیا است که بسیار هم مورد پسند ایرانی های می باشد. این مرکز خرید در محله مراد پاشا قرار گرفته است و در هر زمان از روز که به سمت آن بروید شلوغ و پر از رفت و آمد است.

افراد بسیار این مرکز خرید را برای خریدهای خودشان انتخاب می نمایند، اما به دلیل خیابان جمهوریت که در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارد افراد بسیاری هم هستند که به سمت آن می روند. در این خیابان می توانید از بین صدهای و هزاران نوع لباس، عینک، کیف یا هر چیز دیگری که احتیاج دارید یکی را انتخاب نمایید.

نکته قابل توجه در مورد اقلامی که در این خیابان به فروش می رسد، قیمت های بسیار پایین و مقرون به صرفه آن می باشد. همین موضوع سبب شده تا توریست های بسیاری برای خرید بیشتر به سمت این خیابان بروند تا مرکز خرید مدرن مارک آنتالیا!

آدرس: cumhuriyetçi Caddesi, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07025 Muratpaşa/Antalya, Turkey

10- ایکی کاپیلی هان، قدیمی ترین مرکز خرید آنتالیا که مدرن شده!

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان (İki Kapılı Han Shopping Center) هم جز یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که پیشنهاد می گردد در سفرتان به این شهر حتما از آن بازدید کنید. مرکز خرید ایکی کاپیلی هان که معنای نام آن کاروانسرایی با دو ورودی است در قرن چهاردهم مرکزی برای تجارت ادویه های معطر، میوه، سبزیحات، ابریشم های رنگین و پارچه بوده اما در سال های اخیر بازسازی هایی بر روی آن انجام گرفته و تبدیل به یکی از قطب های تجاری جدید در آنتالیا شده است. مرکز خرید ایکی کاپیلی هان همه روزه از 10 صبح الی نیمه شب فعال است و در پشت این بازار می توانید از بازار صنایع دستی مسگران و برنج کاران هم بازدید کنید. اگر چه جای این بازار تغییری ننموده، اما کارگاه این هنرمندان صنایع دستی مدرنیزه شده است. تماشای مسگران پشت بازار می تواند نشان دهنده قدمت این مجموعه باشد که چرا همچنان نمایان گر زمان های گذشته آنتالیا می باشد.

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

آدرس: Balbey Mahallesi, 403 Sok. İki Kapılı Han D:27 / 43, 07040 Muratpaşa / Antalyam, Turkey

حال که تا حدودی با مراکز خرید آنتالیا آشنا شدید، انتخاب با خودتان است که برای خرید به سمت کدام یک از آن ها بروید. اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید که باید بدانید بهترین زمان سفر اواخر بهار و فصل تابستان است. در صورتی که می خواهید خودتان کارگران سفرتان باشید و بدون تور به این شهر ساحلی سفر کنید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به راهنمای سفر به آنتالیا بیندازید، حتما می تواند یاری بسیاری برای سفرتان به شما بکند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 269

به "معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید