مقاوم سازی 30 درصد واحدهای مسکونی شهرستان خلیل آباد

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: فرماندار خلیل آباد گفت: در سه سال اخیر 30 درصد از واحدهای مسکونی خلیل آباد در برابر زلزله مقاوم سازی شده است.

مقاوم سازی 30 درصد واحدهای مسکونی شهرستان خلیل آباد

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از خلیل آباد، علی اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بحران خلیل آباد و آمادگی مقابله با حوادث فصل زمستان اظهار کرد: نباید بگذاریم تمام راهکارها در زمان برف و باران انجام گردد و اداره راه و شهرسازی شهرستان باید با جدیت فراوان راستاهایی که سبب آب گرفتگی و سیلاب می گردد و آب روهایی که مسدود شده را مورد بازدید قرار دهد.

وی با تقدیر از هلال احمر خلیل آباد، گفت: این دستگاه در طول شبانه روز و در تمام ایام سال آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران را دارد و باید به گونه ای عمل نمایند که در مواقعی که هوا نامساعد است شهروندان و مسافران را از طول راستا مطلع کند.

فرماندار خلیل آباد از زحمات شهرداری خلیل آباد و نیروی انتظامی در بحث خدمات شهری و امنیت تقدیر کرد و اضافه کرد: تمام این تعاملات و این حرکات برای خدمت رسانی به مردم است و باید از آنچه توان داریم نسبت به خلق کوتاهی نکنیم.

مرادزاده با اشاره به دهم آذر روز مانور زلزله که در مدارس سطح شهرستان و سراسر کشور انجام شد, عنوان نمود: مطلعی دادن به دانش آموزان در مقابله با حوادثی که خبر نمی کند یک امر بسیار مطلوب است و این آموزش ها در مواقع بروز حادثه می تواند راهگشا باشد.

رئیس شورای هماهنگی بحران خلیل آباد اضافه کرد: در بحث مقاوم سازی منازل در برابر زلزله هم اداره بنیاد مسکن شهرستان تسهیلات خوبی را به شهروندان داده است که در این سه سال اخیر 30 درصد از واحدهای مسکونی کل سطح شهرستان مقاوم سازی شده و باید کوشش گردد مابقی منازل مسکونی که هنوز اقدام نکرده اند با دریافت وام مقاوم سازی این مهم را جدی بگیرند.

وی با اشاره به حرکت کاروان های پیاده ای که به زودی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از شهرستان خلیل آباد عبور می نمایند, اظهار کرد: افتخار ما این است که در راستا جاده ولایت میزبان مسافران و زائران امام رضا(ع) هستیم و از این کاروان های پیاده پذیرائی می کنیم که در این راستا مساجد و تکایا خلیل آباد برای زائران آماده می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 901

به "مقاوم سازی 30 درصد واحدهای مسکونی شهرستان خلیل آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم سازی 30 درصد واحدهای مسکونی شهرستان خلیل آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید