موسوی: تعلل در مبارزه با مفاسد باعث گسترش مفاسد در سطوح مختلف می گردد

به گزارش مجله فضای وب، یک عضو فراکسیون امید مجلس تاکید نمود که شفاف سازی در مبارزه با مفاسد برای مسئولان نظام بار سنگینی دارد ولی به نفع اصول نظام است.

موسوی: تعلل در مبارزه با مفاسد باعث گسترش مفاسد در سطوح مختلف می گردد

سید ابوالفضل موسوی در گفت وگو با خبرنگاران درباره تاثیری که افشاگری ها در زمینه فساد بر افکار عمومی می گذارد، با بیان اینکه خواسته عمومی مردم مقابله با فساد است، گفت: مردم انتظار برقراری عدالت و نگاه یکسان به متخلفین را دارند تعلل در مبارزه با مفاسد باعث می گردد تا هر روز تخلفات وسیع تر گردد اگر ما زودتر در مقابل این تخلفات می ایستادیم امروز تا این حد گسترده نمی شد.

وی با بیان اینکه یکی از اصول انقلاب ما تحقق عدالت است که باید در تمامی وجوه خود را نشان دهد، اظهار کرد: در یک بازه زمانی عده ای بر این باور بودند که فسادهایی که قوای قضاییه و مجریه به آن ها ورود پیدا نموده است و کشف شده است نباید به مردم اطلاع داده گردد، این موضوع خود باعث شد تا دوباره فسادی دیگر شکل بگیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: اما امروز شاهد هستیم که مبارزه با فساد شفاف شده است و به اطلاع مردم می رسد. هزینه این شفاف سازی برای مسئولین نظام بار سنگینی دارد، اما در کل به نفع اصول جمهوری اسلامی ایران و توجه به بعد عدالت خواهی جمهوری اسلامی است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در خاتمه تاکید نمود: این اشکالی ندارد که مردم بفهمند چند مدیر اجرایی یا چند مسئول متخلف بوده اند بلکه همه متوجه می شوند که بحث مبارزه با فساد جدی است. خوبی اقدامی که آقای رئیسی انجام می دهد این است که به فساد در قوه قضاییه و قوه مجریه با یکدیگر ورود پیدا نموده است و حتی خوب است که به قوه مقننه نیز وارد گردد. در این زمینه باید نسبت به مدیران سیستم قضایی نیز سخت گیری بیشتر باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 356

به "موسوی: تعلل در مبارزه با مفاسد باعث گسترش مفاسد در سطوح مختلف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: تعلل در مبارزه با مفاسد باعث گسترش مفاسد در سطوح مختلف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید