وان پلاس 9 پرو از شارژر بی سیم 45 واتی پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله فضای وب، سال گذشته و با وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8T، این شرکت ثابت کرد که مدل پرو که اول سال عرضه می نماید، مهم ترین پرچم دار این شرکت برای یک سال میلادی خواهد بود. حالا با نزدیک شدن به یک سالگی وان پلاس 8 پرو، مدام شایعه ها و خبرهای هیجان انگیز از جانشین آن که به احتمال قوی وان پلاس 9 پرو نامیده خواهد شد، منتشر می گردد.

وان پلاس 9 پرو از شارژر بی سیم 45 واتی پشتیبانی می نماید

در تازه ترین خبر، معین شده که وان پلاس 9 پرو قرار از شارژر بی سیم 45 واتی پشتیبانی کند و امکان شارژ بی سیم معکوس هم در این گوشی حاضر خواهد بود که برای شارژ کردن گجت هایی مثل هدفون های بی سیم، کاربردی است.

OnePlus 8 Pro اولین گوشی وان پلاس بود که از شارژر بی سیم پشتیبانی می کرد اما سرعت آن به 30 وات محدود می شد. حالا با افزایش سرعت تا 45 وات، شارژ بی سیم در این گوشی می تواند جزء سریع ترین ها باشد و رکورد نسل قبلی که در 30 دقیقه، با شارژر 30 واتی بی سیم تا 50 درصد شارژ می شد را جابه جا کند. با سریع ترین شدن توان شارژر بی سیم این گوشی، می توانیم این طور هم استنباط کنیم که شارژر سیمی 65 واتی را در این گوشی هم خواهیم دید که در بین محصولات این شرکت، اولین بار با OnePlus 8T عرضه شد.

این بهبود ها در سرعت شارژ این گوشی، می تواند این معنا را هم داشته باشد که پشتیبانی بهبود یافته از 5G و همچنین نمایشگر بهبود یافته، احتمالا مصرف باتری را در این گوشی بالاتر خواهند برد. در کنار این موارد، اضافه شدن شارژ بی سیم معکوس به این گوشی هم یک اولین برای این برند است. در چند سال اخیر گوشی های مختلفی را با این ویژگی دیده بودیم که به پرچمداران هواوی، قابلیت Battery Share در پیکسل 5 و قابلیت Wireless PowerSahre در سری گلکسی اس 20 می توانیم اشاره کنیم. تقریبا هرجایی که این ویژگی شارژ بی سیم معکوس دیده شده، سرعت بسیار کمی داشته و ثابت نموده فقط می تواند برای شارژ کردن چیزهایی مثل هدفون های بی سیم یا ساعت های هوشمند کاربردی باشد.

باقی ویژگی های وان پلاس 9 پرو را هنوز به صورت صد درصدی نمی دانیم اما چند تصویر از نسخه های پروتوتایپ وان پلاس 9 معمولی به بیرون درز نموده که زبان طراحی این سری از گوشی های OnePlus را نشان می دهد. ویژگی هایی مثل نمایشگر 120 هرتزی OLED، پردازنده اسنپدراگن 888 و باتری 4500 میلی آمپری، از جمله چیزهایی هستند که انتظار داریم در وان پلاس 9 پرو ببینیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1416

به "وان پلاس 9 پرو از شارژر بی سیم 45 واتی پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 9 پرو از شارژر بی سیم 45 واتی پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید