پاشازاده: موقعیت های خوبی داشتیم، در خانه هم میهمان هستیم

به گزارش مجله فضای وب، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: موقعیت های خوبی داشتیم با توجه به اینکه از دو بازیکن امیدمان استفاده نموده بودم.

پاشازاده: موقعیت های خوبی داشتیم، در خانه هم میهمان هستیم

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مهدی پاشازاده در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا گفت: موقعیت های خوبی داشتیم با توجه به اینکه از دو بازیکن امیدمان استفاده نموده بودم و متأسفانه زمان نداشتیم و در این 4 روز تاکتیک هایی کار کردیم با این فاصله کم تمرینات از بازیکنانم راضی هستم.

وی گفت: تیمی که در دو هفته پیش 8 گل خورده امروز پیشرفت خوبی در برابر سایپا داشت ولی صد درصد راضی نیستم چون نیاز به 3 امتیاز داشتیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه در یک صحنه که جا ماندیم گل خوردیم اضافه کرد: بقیه بازی هم مالکیت توپ در اختیار داشتیم و هم موقعیت های خوبی خلق شد.

پاشازاده با بیان اینکه پیشرفت خیلی خوبی تیم شاهین داشت اعلام کرد: متاسفانه زمان بسیار اندک است اگر زمان داشتیم بهتر می توانستیم برنامه ریزی کنیم ولی با تغییر تاکتیک ها بازی خوبی ارائه شد و من از بازیکنان راضی هستم چون در هوای نامساعد گرم و شرجی تمام کوشش خود کردیم.

وی ماندگاری در رقابت های لیگ برتر را بستگی به رقیب ها و عملکرد تیم شاهین دانست و گفت: باید ما از فرصت ها استفاده بیشتری کنیم و اگر در بازی آینده توانستیم استفاده کنیم می توانیم امیدوار باشیم مهم این است که پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه این تیم نسبت به دو هفته پیش بهتر عمل کرد اضافه کرد: شانس با ما نبود، چند تک به تک گل نشد امید است بازی بعدی بهتر عمل کنیم انشالله سعی و کوشش می کنیم که به اهداف مورد نظر دست یابیم.

پاشازاده با اشاره به اینکه از انتخاب بازیکنان پشیمان نیستم توضیح داد: به خاطر طرفداری از شاهین این مسئولیت قبول کردم این ریسک کسی قبول نمی کرد و با تمام قدرت ادامه می دهم.

وی با اشاره به شرایط داوری گفت:در خانه میهمان و بیرون هم میهمان هستیم چیز خاصی نبود فقط دو تا سه صحنه جایی که 50-50 است عرف است به سود میزبان بگیرند اما ما در خانه هم میهمان هستیم. بازی قبلی آفساید ما را نشان ندادند من از برنامه شما(فوتبال برتر) انتقاد دارم این را بگویم که 30 تا 40 دقیقه برای ذوب آهن وقت گذاشتید و صحنه های آن را نشان دادید و انشالله در برنامه تان شرح می دهیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1074

به "پاشازاده: موقعیت های خوبی داشتیم، در خانه هم میهمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: موقعیت های خوبی داشتیم، در خانه هم میهمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید