4 هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته کشتی باری Felicity Ace که حامل چهار هزار دستگاه خودرو گروه فولکس واگن بود در نزدیکی سواحل جزایر آزور پرتغال در آتش سوخت. تخمین زده می گردد که ارزش این بار حداقل 155 میلیون دلار بوده است. ارزش کلی بار این کشتی 438 میلیون دلار بوده است که 401 میلیون دلار از آن ارزش خودروهای فولکس واگن، پورشه، آئودی، بنتلی و لامبورگینی بود.

4 هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت

میتسویی او.اس.کی. لاینز یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی دنیا و مسئول این کشتی است. این شرکت در وبسایت خود اظهار داشت که قرار بود صبح روز دوشنبه به وقت محلی دو محموله بزرگ تجهیزات آتش نشانی برای شروع مهار آتش به محل حادثه برسند. یک تیم نجات اولیه نیز برای خنک سازی کشتی در راه اند. میتسویی اظهار داشت هیچ نشتی نفتی از این کشتی گزارش نشده است.

به نقل از بلومبرگ، گروه تحقیقاتی راسل در حال شبیه سازی مقدار ارزش کلی خودرهای درون این کشتی هستند. طبق گفته سخنگوی این گروه، اساس فرضیه آن ها برای مشخص خسارت این است که تمام خودروها از بین رفته اند. این گروه تخمین می زند دیگر کمپانی ها (به جز فولکس واگن) حدود 246 میلیون دلار خسارت دیده اند.

مقدار کشتی فلیسیتی ایس تقریبا سه برابر یک زمین فوتبال است. این کشتی در راستا خود به سمت یک بندر در جزیره رود در دیویسویل از مقصد بندر امدن آلمان در حرکت بوده است که در روز 16 فوریه دچار این آتش سوزی شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2027

به "4 هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید