پنتاگون طی 2 سال 184 هزار دلار در هتل ترامپ در اسکاتلند هزینه نموده است

به گزارش مجله فضای وب، وزارت دفاع آمریکا در نامه ای به بازرسان کنگره اظهار داشت، پنتاگون دست کم 184 هزار دلار از سال 2017 در عمارت تورنبری ترامپ در اسکاتلند هزینه نموده است.

پنتاگون طی 2 سال 184 هزار دلار در هتل ترامپ در اسکاتلند هزینه نموده است

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، آمار هزینه های وزارت دفاع پس از آن اعلام شد که کمیته نظارت و اصلاح مجلس نمایندگان آمریکا ماه ژوئن سوالی درباره افزایش پروازهای نیروی هوایی و توقف آن ها برای سوختگیری مجدد در فرودگاه گلاسگو پرستویک مطرح نمود. خدمه و مسافران بعضی از این پروازها گاهی به هتلی در تفرجگاه تورنبری ترامپ فرستاده می شوند که در 25 مایلی فرودگاه واقع شده است.

اسناد وزارت دفاع آمریکا نشان می دهد، بین اوت 2017 و ژوئیه 2019 مبلغ 124 هزار و 579 دلار در عمارت تورنبری ترامپ هزینه شد که به صورت میانگین هر شب 189.04 دلار می گردد. این نشان می دهد که مجموعا در این مدت حدود 660 اتاق مجزا گرفته و هزینه آن پرداخت شده است.

وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام نمود، 59 هزار و 729 دلار دیگر هم بابت هزینه های سفر مرتبط با عمارت تورنبری ترامپ وجود دارد که می تواند به هزینه های واقعی سفر مرتبط نباشد. در این نامه ذکر نشده است که هزینه های اضافی به چه صورتی خرج شده اند اما ممکن است این ها به وعده های غذایی صرف شده در رستوران ها حین یک سفر رسمی مرتبط باشد.

اقامت در هتل های ترامپ مورد انتقاد دموکرات های کنگره قرار گرفته است چرا که به گفته آن ها، خانواده ترامپ که صاحب این هتل هستند از هزینه کرد پنتاگون سود می برند. شمار پروازهای نظامی ایالات متحده که برای سوختگیری مجدد و استراحت خدمه پروازی در فرودگاه گلاسگو پرستویک توقف می نمایند، از زمانی که ترامپ به ریاست جمهوری رسیده است، افزایش نشان می دهد. پنتاگون از ژانویه 2017 حدود 17 میلیون دلار بابت سوختگیری و دیگر خدمات در این فرودگاه هزینه نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 410

به "پنتاگون طی 2 سال 184 هزار دلار در هتل ترامپ در اسکاتلند هزینه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون طی 2 سال 184 هزار دلار در هتل ترامپ در اسکاتلند هزینه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید