چهارشنبه ها مهمان ایوان هنر باشید

به گزارش مجله فضای وب، ویژه برنامه فرهنگی و هنری ایوان هنر روز چهارشنبه هر هفته در کتابخانه دکتر کرمانی منطقه 8 برگزار می شود.

چهارشنبه ها مهمان ایوان هنر باشید

به گزارش خبرنگاران، در این برنامه که با هدف آموزش مهارت های ساده زندگی و ایجاد سرگرمی های سالم برای اقشار مختلف اجرا می شود بخش های مختلف فرهنگی در قالبِ کارگاه کتابخوانی، معرفی کتاب برای کودک و نوجوان، آشنایی با نویسندگان شاخص کشور تدارک دیده شده است که در کنار بخش های متنوع هنری نظیر کارگاه خیاطی، پاپیه ماشه (کاغذ مچاله)، آموزش اریگامی و عروسک سازی، کارگاه سلامت برگزار خواهدشد.

علاقه مندان برای حضور در این ویژه برنامه می توانند چهارشنبه ها از ساعت 17 تا 19 کتابخانه دکتر طوبی کرمانی در خیابان جانبازان غربی، خیابان شهید حیدری (لشگر)، روبه روی پارک آتشنشان (کوثر سابق) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77691580 تماس بگیرند.

سعیده موسوی مترجم کتاب کودک و نوجوان، آرزو مصطفی نویسنده کتاب کودک و نوجوان، کبری مختاری کارآفرین برتر در رشته خیاطی، مریم کولیوند مشاور خانواده و سلامت، زهرا پورعلی عروسک ساز و سمیه رحیم زاده مربی کاردستی بچه ها و نوجوانان از جمله افراد حاضر در این ویژه برنامه هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2120

به "چهارشنبه ها مهمان ایوان هنر باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه ها مهمان ایوان هنر باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید