کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!

به گزارش مجله فضای وب، دومین بوروفکس در کمتر از 24 ساعت به باشگاه بارسلونا ارسال شد و فرستنده کسی نبود جز کیکه ستین!

کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته بود که لیونل مسی با ارسال یک بوروفکس به وسیله وکلایش به باشگاه بارسلونا خبر داد که قصد فسخ قراردادش را دارد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود گردد. بارسلونا و هوادارانش که انتظار چنین حرکتی از مسی نداشتند در شوک بزرگی فرو رفته اند.

باشگاه کاتالان به لیونل مسی پاسخ منفی داده و تنها راه جدایی او را پرداخت 700 میلیون یورو رقم فسخ او می داند ولی مسی مطمئن است می تواند مجوز جدایی رایگان خود را دریافت کند.

می توان کارها را خوب انجام داد، متوسط، بد یا مثل بارسلونا. باشگاه بحران زده بارسلونا به فاصله کمتر از 24 ساعت دومین بوروفکس خود را نیز دریافت کرد اما این بار از جانب کیکه ستین.

سرمربی ناموفقی که زمستان گذشته جانشین ارنستو والورده شد، پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن اخراج شد اما گویا هنوز حکم رسمی اخراج به ستین ارائه نشده و او نمی تواند با باشگاهی دیگر قرارداد ببندد. در واقع ستین قانونی هنوز سرمربی بارسا محسوب می گردد در حالی که رونالد کومان هفته قبل رسما به عنوان جانشین او اعلام شد.

ستین از سران بارسا درخواست نموده تا اخراجش را شکلی رسمی ببخشند و او بتواند با تیم های دیگر وارد مذاکره گردد. بارسلونا هم به وی قول همکاری در سریع ترین زمان ممکن را داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1182

به "کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید