300 پاراگلایدر در مشگین شهر به پرواز درآمدند، گردشگران در پل معلق

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، در این جشنواره که بعد از ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شروع شد، 300 خلبان به همراه 300 پاراگلایدر از سراسر کشور تا روز آدینه در کنار طولانی ترین پل معلق خاورمیانه به پرواز درآمده و هنرنمایی خواهند کرد.

300 پاراگلایدر در مشگین شهر به پرواز درآمدند، گردشگران در پل معلق

از سفر با بلیط ارزان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

استاندار در مراسم افتتاحیه این جشنواره با تاکید بر اینکه با سرمایه گذاری های لازم هم اکنون مشگین شهر به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان و کشور معرفی شده است، تاکید نمود که این فرایند همچنان باید تداوم داشته باشد.

مجید خدابخش بخش گردشگری را از اولویت های توسعه ای این استان برشمرد و تاکید نمود: امروز نگاه به گردشگری اردبیل تغییر نموده و بر این اساس به ارتقا سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه پایدار آن تاکید داریم.

وی توسعه بخش گردشگری را مستلزم نگاه علمی و توجه به دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری دانست و بیان داشت: در این نگرش باید ضمن توجه به ایجاد اماکن اقامتی، هتل، پارکینک، آبدرمانی و فضاهای فرهنگی، تجاری و ورزشی به بحث آموزش بویژه در زمینه ارائه خدمات و تنوع در آن توجه گردد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به سرمایه گذاری مناسب در مجموعه پل معلق اردبیل به عنوان طولانی ترین پل معلق خاورمیانه تاکید نمود که بخش عمده ای از سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری هنوز تکمیل نشده و باید در این زمینه تسریع گردد.

برگزاری سالانه جشنواره ملی پاراگلایدر در مشگین شهر

وی با بیان اینکه در این منطقه قرار است بخش های مختلف گردشگری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ایجاد گردد، توضیح داد: در کنار این مسایل می توان به ماندگاری گردشگران به عنوان مولفه رشد مالی امیدوار بود.

مدیرعامل پروژه پل معلق مشگین شهر نیز در این مراسم برگزاری جشنواره پاراگلایدر را فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان و منطقه نمونه گردشگری پل معلق دانست و بیان کرد: علاوه بر این جشنواره در جذب سرمایه گذاران برای توسعه گردشگری مشکین موثر است.

حسین عباسی نیا با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در طول سه روز برگزاری این جشنواره اضافه نمود: امیدواریم با این جشنواره ضمن معرفی این شهرستان گردشگران را از سراسر کشور به منطقه جذب کنیم و توانایی های گردشگری آن را نشان دهیم.

وی توجه عمومی به ورزش های هوایی را در شرایط کنونی متذکر شد و ادامه داد: جاذبه برگزاری جشنواره با حضور 300 پاراگلایدر سوار کشور در کنار طولانی ترین پل معلق خاورمیانه بی شک به یکی از جاذبه های گردشگری مطرح استان تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این برنامه تا روز آدینه 23 مرداد ماه، از احتمال برگزاری همه ساله جشنواره ملی پاراگلایدر در این منطقه نمونه گردشگری اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 690

به "300 پاراگلایدر در مشگین شهر به پرواز درآمدند، گردشگران در پل معلق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 پاراگلایدر در مشگین شهر به پرواز درآمدند، گردشگران در پل معلق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید