3600 نفر دیگر رفتنی شدند! جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

به گزارش مجله فضای وب، جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که دولت فدرال کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که به تاریخ 27 نوامبر برگزار گردید برای 3600 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند؛ حد اقل امتیاز این متقاضیان برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا 471 بوده و بدین ترتیب از حد اقل امتیاز پذیرش اکسپرس انتری 13 نوامبر یک امتیاز پایین تر است.

3600 نفر دیگر رفتنی شدند! جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

در سالی که پیش رو داریم یعنی 2020 تعداد متقاضیان پذیرفته شده به وسیله سه برنامه مهاجرتی تحت مدیریت اکسپرس انتری به کانادا 85800 خواهد بود. بعلاوه، تعداد متقاضیان پذیرفته شده به وسیله برنامه مهاجرت استانی در سال 2020 از 61000 به 67800 خواهد رسید؛ پذیرش بخشی از این متقاضیان به وسیله اکسپرس انتری مدیریت می گردد.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 11 نوامبر 2019 راس ساعت 6:29:10 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 472 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 27 نوامبر 2019 دعوتنامه دریافت نموده اند.

پذیرش امروز باز هم به ما یادآوری کرد که متقاضیان اکسپرس انتری که امتیاز پایین دارند هم می توانند دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم یا ITA را دریافت نمایند. متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS امتیاز ناکافی دارند می توانند چشم امید خود را به برنامه مهاجرت استانی بدوزند و با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب نمایند. گفتنی است چندین استان کانادا مسیرهای مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دارند. مثلا ساسکاچوان در 26 سپتامبر از 404 متقاضی دعوت کرد. منیتوبا هم در 25 سپتامبر برای 15 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. در ادامه به نمونه های فرضی زیر از متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوتنامه دریافت کردند توجه نمایید:

مهسا 29 ساله است و لیسانس دارد و سه سال به اسم طراح گرافیک مشغول به کار بوده است. او به زبان فرانسه مسلط است. با اینکه او تا به حال در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل اما برادرش مقیم دائم کانادا و ساکن شهر تورنتو است. مهسا با داشتن 471 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی توانسته در پذیرش 27 نوامبر اکسپرس انتری دعوتنامه دریافت کند.

فاطمه و محمد ازدواج نموده اند و به ترتیب 30 و 35 ساله هستند. محمد حسابرس است و فاطمه حسابدار؛ و هر دوی پنج سال اخیر در بخش فاینانس مشغول به کار بوده اند. هر دو در آزمون آیلتس شرکت کردند. فاطمه در هر چهار مهارت زبانی نمره 8 گرفت و محمد هم توانست در هر چهار مهارت نمره 7 کسب نماید. فاطمه فوق لیسانس و محمد لیسانس دارد. نه محمد و نه فاطمه تا به حال در کانادا نه کار نموده اند و تحصیل. فاطمه به اسم متقاضی اصلی باعث شد هر دو وارد صف انتظار اکسپرس انتری شوند. فاطمه با داشتن 472 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی توانست در پذیرش 27 نوامبر دعوتنامه دریافت کند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1776

به "3600 نفر دیگر رفتنی شدند! جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3600 نفر دیگر رفتنی شدند! جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید