665 تخت در سال 98 به ظرفیت مراکز اقامتی تهران افزوده شد

به گزارش مجله فضای وب، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: با افتتاح پروژه های اقامتی استان تهران که بیشترین تعداد آن در هفته دولت و دهه مبارک فجر با حضور وزیر میراث فرهنگی صورت گرفت در مجموع تعداد 665 تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان تهران در سال 98 افزوده شد.

665 تخت در سال 98 به ظرفیت مراکز اقامتی تهران افزوده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه افتتاح بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و بوم گردی در کنار سایر مراکز اقامتی نظیر هتل و مهمان پذیر از ویژگی های پروژه های افتتاح شده در سال 98 بود افزود: یکی از اهداف اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان با حمایت از ایجاد و توسعه تاسیسات گردشگری زود بازده نظیر مراکز بوم گردی ، اقامتگاه های سنتی و بوتیک هتل هاست.

او گفت: تا قبل از سال 98 در کل استان تهران چهار اقامتگاه دارای مجوز در حال فعالیت بود که امروز این تعداد به هشت اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز رسیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای سال 98 تا به امروز بیش از 40 درخواست تاسیس اقامتگاه بوم گردی در معاونت سرمایه گذاری تهران ثبت شده است که از این مجموع 18 موافقت اصولی برای سرمایه گذاران صادر شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 932

به "665 تخت در سال 98 به ظرفیت مراکز اقامتی تهران افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "665 تخت در سال 98 به ظرفیت مراکز اقامتی تهران افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید