796 واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به واگذاری 304 واحد مسکونی به مددجویان، گفت: 796 واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان در حال احداث است.

796 واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسین نحوی نژاد در حاشیه واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی گیلان، اظهار کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر 304 واحد مسکونی با حضور استاندار گیلان به مددجویان و توانخواهان بهزیستی گیلان واگذار شد.

وی با بیان اینکه به صورت نمادین کلید یکی از این واحدها در روستای گشت رودخان فومن به یک مددجوی بهزیستی واگذار شد، توضیح داد: این واحدهای مسکونی هر یک با زیربنای 50 تا 70 مترمربع با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم و خیران ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، هزینه صرف شده برای این 304 واحد مسکونی را در مجموع 235 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: 796 واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان در حال احداث است.

نحوی نژاد یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن از سال 88 تا به امروز 3504 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گیلان واگذار شده است.

وی بیان کرد: با افتتاح این واحدهای مسکونی در سال 1399 تعداد واحدهای واگذار شده به مددجویان بهزیستی به 649 واحد می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1488

به "796 واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "796 واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید