آمادگی بالای رقیب آمریکایی علیرضا کریمی

به گزارش مجله فضای وب، جی دن کاکس آزادکار پرقدرت آمریکایی و جدی ترین رقیب علیرضا کریمی، با تمریناتی متنوع آمادگی خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا نشان داد.

آمادگی بالای رقیب آمریکایی علیرضا کریمی

به گزارش خبرنگاران، در فاصله حدود 3 هفته تا رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 در نورسلطان قزاقستان، بسیاری از چهره های مطرح کشتی جهان خود را مهیای حضور قدرتمند در این رقابت ها می نمایند.

جی دن کاکس نماینده وزن 92 کیلوگرم آمریکا در رقابت های قهرمانی جهان که مدال های برنز المپیک 2016 ریو ، برنز جهان 2017، طلای جهان 2018 و طلای بازی های پان آمریکن 2019 را در کارنامه خود دارد، اینبار نیز با تمریناتی طاقت فرسا و متنوع خود را مهیای حضور قدرتمند در رقابت های جهانی قزاقستان می نماید.

علیرضا کریمی دارنده دو مدال برنز جهان به عنوان آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی به روی تشک می رود و قطعا مانند سال قبل کار سختی را مقابل این سیه چرده آمریکایی خواهد داشت، آن هم در شرایطی که کاکس برای دومین سال پیاپی می خواهد بر سکوی نخست جهان بایستد اما رقیب سرسختی به نام علیرضا کریمی دارد که قطعا چیزی جز مدال طلا نیز کریمی را راضی نمی نماید.

کریمی در جریان رقابت های المپیک 2016 ریو و جهانی 2018 بوداپست برابر این حریف قدرتمند آمریکایی راه به جایی نبرد و تن به شکست داد و باید دید آیا اینبار می تواند انتقام شکست های قبل را از این کشتی گیر آمریکایی بگیرد؟

در ادامه فیلم تمرینات کاکس را مشاهده می کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 314

به "آمادگی بالای رقیب آمریکایی علیرضا کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بالای رقیب آمریکایی علیرضا کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید