آینه ای که اندام شما را متناسب می نماید

به گزارش مجله فضای وب، یک آینه هوشمند می تواند کلاس های تناسب اندام را به خانه بیاورد و برای کاربر به عنوان یک مربی عمل کند.

آینه ای که اندام شما را متناسب می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، برنامه های (اپلیکیشن) تناسب اندام چیز جدیدی نیستند، اما هیچ یک از آنها نمی تواند به شما بگوید که واقعا چگونه حرکات را همان گونه که در باشگاه انجام می گردد، تکرار کنید یا همان طور که مربی باشگاه شما را تشویق یا یاری می نماید، به شما یاری کند.

یک آینه هوشمند موسوم به Mirror به همین منظور طراحی گردیده است و یک مربی زنده را به خانه شما می آورد و همه این ها در یک آینه انجام می گردد.

البته، این آینه یک آینه معمولی نیست و تنها وقتی که خاموش است، اینطور به نظر می رسد. این آینه دارای 22 اینچ عرض، 52 اینچ طول و کمی بیش از یک اینچ ضخامت است. اما در واقع داخل قاب بزرگ آن یک پنل عمودی ال سی دی، بلندگوهای استریو، دوربین و چند پردازشگر تعبیه گردیده است.

وقتی آن را روشن می کنید، می توانید از طریق یک برنامه تلفن همراه، آنچه را که در Mirror است، کنترل کنید.

این آینه همه چیز تمام است و همراه با نمایش نحوه صحیح انجام حرکات، همه شاخصه های فیزیولوژیکی مانند ضربان قلب در هر دقیقه را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد.

همچنین در صورت تمایل می توان ساعت هوشمند اپل را با آن جفت کرد. بر روی صفحه نمایش این آینه هوشمند همچنین میزان کالری سوزانده گردیده، مقدار زمان مفید صرف گردیده در تمرین و نام چند نفر که همزمان با شما کلاس را شروع نموده اند، نمایش داده می گردد.

جالب اینجاست که در طول کلاس، مربی گاهی اوقات در صورت تشخیص کم کاری، بر سر شما فریاد می زند و یا شما را تشویق می نماید.

از آنجایی که این گجت یک آینه واقعی هم هست، شما می توانید همواره تصویر خود را در حالی که کلاس در حال اجرا است، ببینید.

یکی از ویژگی های این آینه هوشمند این است که برنامه های ورزشی را برای شما شخصی سازی می نماید. به طور مثال شما می توانید در پروفایل خود معین کنید که زانو درد دارید. بدین ترتیب، حرکات جایگزین به جای حرکاتی که به زانوی شما فشار می آورد، پیشنهاد می گردد.

کلاس هایی که توسط این آینه پشتیبانی می شوند عبارتند از ورزش های کاردیو، قدرتی، یوگا، پیلاتس، بوکس و کششی با حدود پنج سطح دشواری.

بنابراین Mirror علاوه بر صرفه اقتصادی، زمان کاربر را نیز می خرد و حتی دیگر نیازی به نگه داری دستگاه های حجیم نظیر تردمیل در خانه نیست.

همچنین از طریق دوربین و بلندگوی این آینه هوشمند می توانید با یک مربی انسانی مرتبط باشید تا مستقیما تحت نظارت وی باشید.

این آینه 1495 دلار قیمت دارد و هزینه اشتراک 39 دلار در ماه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 36

به "آینه ای که اندام شما را متناسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینه ای که اندام شما را متناسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید