سامسونگ گلکسی اس25 اولترا: طراحی تازه، شاید بازگشت از طراجی جعبه ای و ویژگی های برجسته

به گزارش مجله فضای وب، سامسونگ گلکسی اس25 اولترا با طراحی تازه و برجسته ای عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش ها، این مدل دارای گوشه های گرد و بدنه ای از تیتانیوم است که مقاومت و زیبایی بیشتری به دستگاه می دهد. این تغییرات در طراحی باعث می گردد تا دستگاه خوش دست تر بوده و راحت تر در دست قرار گیرد.

سامسونگ گلکسی اس25 اولترا: طراحی تازه، شاید بازگشت از طراجی جعبه ای و ویژگی های برجسته

یک افشاگر اطلاعات سامسونگ با تجربه ادعا نموده که گلکسی اس25 اولترا ضخامتی معادل 8.4 میلی متر خواهد داشت. این به معنای آن است که این مدل می تواند نازک ترین گوشی گلکسی اولترا از زمان گلکسی نوت 20 اولترا (8.1 میلی متر) باشد. در مقایسه، گلکسی اس24 اولترا دارای ضخامت 8.6 میلی متر است. البته گلکسی نوت 20 اولترا دارای برآمدگی دوربین قابل توجهی بود.

این افشاگر بعلاوه اشاره نموده است که گلکسی اس25 اولترا شکل گردتری خواهد داشت و این تنحنا به میزان نوت 7 خواهد بود. این به معنای آن است که شکل جعبه ای که در چند نسل گذشته دیده می شد، ممکن است به خاتمه برسد. امیدواریم سامسونگ از صفحه نمایش انحنادار نوت 7 استفاده نکند!

نمایشگر و سخت افزار

گلکسی اس25 اولترا مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1440 x 3080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این صفحه نمایش از تکنولوژی HDR10+ و محافظ گوریلا گلس آرمور بهره می برد که باعث بهبود وضوح و کاهش بازتاب نور می گردد.

دوربین

یکی از ویژگی های برجسته گلکسی اس25 اولترا، سیستم دوربین چهارگانه آن است. این سیستم شامل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با فناوری هوش مصنوعی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین سوپرتله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری است. این ترکیب امکان عکاسی با کیفیت بالا در شرایط مختلف را فراهم می نماید.

باتری و شارژ

گلکسی اس25 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می نماید. با بهینه سازی های اجرا شده در سخت افزار و نرم افزار، انتظار می رود مدت شارژدهی باتری این دستگاه بهبود یابد.

نرم افزار و رابط کاربری

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7 عرضه می گردد که دارای ویژگی های جدیدی از جمله Galaxy AI 2.0 برای بهبود عملکرد و کارایی دستگاه بر اساس الگوهای استفاده کاربران است.

تاریخ عرضه و قیمت

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس25 اولترا در اوایل سال 2025 به بازار عرضه گردد. قیمت این دستگاه در حدود 1300 دلار تخمین زده می گردد که مشابه مدل سال گذشته است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 تیر 1403 بروزرسانی: 10 تیر 1403 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2299

به "سامسونگ گلکسی اس25 اولترا: طراحی تازه، شاید بازگشت از طراجی جعبه ای و ویژگی های برجسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی اس25 اولترا: طراحی تازه، شاید بازگشت از طراجی جعبه ای و ویژگی های برجسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید