جنگ چند صد میلیون یورویی برای جذب بلینگهام، ستاره زهردار رقیب ایران در رادار غول های فوتبال

به گزارش مجله فضای وب، تیم های بزرگ لیگ جزیره قصد دارند برای تقویت خود ستاره جوان و زهردار دورتموند را به خدمت بگیرند.

جنگ چند صد میلیون یورویی برای جذب بلینگهام، ستاره زهردار رقیب ایران در رادار غول های فوتبال

سایت فوتبال لندن نوشت که بلینگهام 19 ساله، ستاره تیم دورتموند آلمان یکی از مجذوب نماینده ترین اهداف نقل و انتقالاتی و گزینه نزاع تیم های متمول خواهد بود.

این رسانه انگلیسی مدعی شد که برای تاد بولی مالک ثروتمند تیم چلسی، روی بلینگهام حساب نموده و می خواهد با جذب او خط میانی خود را تقویت کند.

با این حال، دورتموند قصد ندارد این ستاره جوان را مقرون به صرفه به تیم های دیگر واگذار کند و برچسب حداقل 100 میلیون یورویی روی نام او زده است.

لیورپول نیز که با بحران در خط میانی دست و پنجه نرم می نماید، میخواهد با قدرت وارد میدان رقابت بر سر بلینگهام گردد. فابینیو با مشکل آمادگی روبروست، سن جوردن هندرسون بالا رفته و نبی کیتا یک گزینه قابل اعتنا نیست.

آن طور که روزنامه آلمانی بیلد گزارش نموده، قرمز های آنفیلد 100 میلیون یورو را برای این ستاره دورتموند کنار گذاشته اند، اما مسئولان وست فالن خواهان مبلغ 150 میلیون یورو برای بلینگهام هستند و محتمل است رقابت برای جذب این ستاره به مبالغ بالاتر کشیده گردد.

در صورت انتقال بلینگهام به لیگ جزیره با مبلغ درخواستی دورتموند، او بالاتر از جک گریلیش که سال گذشته با مبلغ 100 میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست، عنوان گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را از آنِ خود خواهد نمود.

کارشناسان معتقدند بلینگهام بعلاوه عضو کلیدی تیم گرت ساوتگیت در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود. جایی که سه شیر در آن باید در مرحله گروهی به مصاف ایران، ولز و آمریکا بروند.

از رئال مادرید نیز به عنوان دیگر مشتری بلینگهام صحبت می نمایند. کهکشانی ها پس از خرید 80 میلیون یورویی اورلین شوامنی میخواهد یک بازیکن دیگر را به خط میانی خود اضافه کند.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2147

به "جنگ چند صد میلیون یورویی برای جذب بلینگهام، ستاره زهردار رقیب ایران در رادار غول های فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ چند صد میلیون یورویی برای جذب بلینگهام، ستاره زهردار رقیب ایران در رادار غول های فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید