اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت که امکان مشاهده تایید یا تایید نشدن اولیه مدارک متقاضیان دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1401-1400 فراهم شده است.

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون

بر اساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، با توجه به اینکه مهلت تمدید شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون(استعدادهای درخشان) سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ 28 فروردین امسال به انتها رسیده بود، متقاضیان هم اکنون می توانند از تایید یا عدم تایید اولیه خود آگاهی یابند.

کلیه متقاضیان پذیرش در دوره های دکتری بدون آزمون این دانشگاه، می توانند برای اطلاع از تایید یا عدم تایید اولیه مدارک خود، با همان گذر واژه و رمز عبوری که در سیستم گلستان ایجاد نموده بودند، شرایط خود را مشاهده کنند.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده که چنانچه شرایط متقاضیان تایید اعلام شده است، باید برای آگاهی از زمان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه های دانشکده ها و مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه کنند. در صورت عدم تایید نیز علت تایید نشدن، درج شده است.

پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای مقطع دکتری در رشته های برق، عمران، مکانیک،صنایع، نقشه برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1638

به "اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید