اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران

به گزارش مجله فضای وب، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در مورد بازی حذفی سپاهان، ملاقات معوقه فولاد خوزستان - گل گهر سیرجان و همچنین زمان برگزاری مسابقه سوپرجام ارائه کرد.

اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی در مصاحبه با فارس در خصوص محل برگزاری بازی خوشه طلایی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و اینکه آیا استادیوم خانگی خوشه طلایی در ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری این ملاقات دارد، گفت: قرار است امکاناتی در آنجا فراهم گردد که دوستان در حال اجرا این کار هستند. همکاران ما قرار است بازدیدی را انجام بدهند و تمام موارد را آنالیز نمایند. به طور کلی مهمترین مساله بحث نور استادیوم است چون بازی زیر نور برگزار می گردد. بقیه موارد مانند زمین نیز توسط نماینده سازمان لیگ بازدید می گردد و بعد از گزارش همکاران تصمیم گیری می کنیم. هنوز چیزی را قطعی نکرده ایم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص زمان برگزاری 4مسابقه جام حذفی که تیم های آسیایی فوتبال ایران باید در آن ها به میدان بروند، گفت: معوقه های جام حذفی را حتما تا قبل از برگزاری اردوی تیم ملی که پنجم یا ششم خرداد است، برگزار می کنیم.

وی در خصوص برگزاری بازی معوقه گل گهر مقابل فولاد خوزستان از هفته هجدهم با توجه به اینکه تیم سیرجانی بعد از بازی جام حذفی (8اردیبهشت) مدت زیادی را در تقویم خودش خالی دارد، مطرح نمود: تا هفدهم اردیبهشت هیچ تیمی نمی تواند بازی کند چون شب های احیا و قدر را داریم. از هفدهم اردیبهشت بازی ها را آغاز می کنیم. زمان بازی معوقه فولاد و گل گهر را به احتمال زیاد فردا و دیگر بازی های معوقه لیگ را نیز به تدریج اعلام می کنیم. در این زمینه باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد و شرایط و اردوهای اردوهای تیم ها را در نظر بگیریم. فکر می کنم تا فردا زمان دو سه بازی معوقه اعلام گردد.

مهدی در خصوص برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران گفت: در حال آنالیز هستیم. بازی های معوقه مقداری تعادل برنامه ما را به هم زده است. به محض اینکه جای معوقه ها را پیدا کنیم، زمان سوپرجام را هم اعلام می کنیم. این بازی باید برگزار گردد اما زمان برگزاری آن منوط به نهایی شدن زمان بازی های معوقه است. ما اسامی و زمان اردوی تیم ملی را هم باید داشته باشیم تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1599

به "اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید