انیمیشن اسکوب بدون اکران سینمایی به خانه مخاطبان می آید

به گزارش مجله فضای وب، فیلم اسکوب که یک انیمیشن کمدی است و براساس مجموعه اسکوبی دو کارگردانی شده قرار است بدون اکران در سینماها به وسیله سرویس های VOD پخش گردد.

انیمیشن اسکوب بدون اکران سینمایی به خانه مخاطبان می آید

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

تقویم اکران آثار سینمایی در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییرات گسترده ای روبرو شده است. این مسائل که باعث توقف اکران فیلم ها و بسته شدن سینماها شد استودیوهای مختلف را به تصمیم گیری های گوناگونی درباره پروژه های در حال فراوری و فیلم هایی که قرار است در تابستان پخش شوند واداشته است.

از جمله این استودیوها می توان به استودیوی فراوری فیلم برادران وارنر اشاره نمود که اخیرا تصمیم گرفت تاریخ اکران فیلم سینمایی ابرقهرمانی زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) را از ماه ژوئن به ماه آگوست منتقل کند. اما این استودیو برای انیمیشن اسکوب برنامه دیگری دارد.

در واقع برادران وارنر تصمیم گرفته انیمیشن اسکوب به کارگردانی تونی سرون را در سالن های سینما اکران نکند و فیلم را از 15 ماه می سال میلادی 2020 (معادل 26 اردیبهشت 1399) به وسیله سرویس های VOD در اختیار مخاطبان قرار دهد. براساس اطلاعاتی که روز گذشته در اختیار رسانه ها قرار گرفته این فیلم به دو شکل برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد. شکل اول اجاره فیلم برای 48 ساعت خواهد بود که با پرداخت 19.99 دلار اتفاق می افتد و گزینه دیگر مالکیت فیلم است که با پرداخت 24.99 دلار محقق می گردد.

اسکوب در ابتدا قرار بود در تاریخ 15 می در سالن های سینما اکران گردد اما با تصمیم اخیر در همان تاریخ به شکل دیجیتالی اجاره یا فروخته خواهد شد. تصمیم جدید برادران وارنر پس از آن گرفته شد که استودیوی یونیورسال در اقدامی غیرمنتظره انیمیشن کمدی موزیکال تور جهانی ترول ها (Trolls World Tour) به کارگردانی والت دورن را در اوایل ماه آوریل به وسیله سرویس های VOD نمایش داد. این انیمیشن پیروز شد رکورد پلتفرم VOD آثار استودیوی یونیورسال در میزان استقبال مخاطبان در اولین آخرهفته را بشکند و احتمالا همین موضوع باعث افزایش خوش بینی سایر استودیوها نسبت به این پلتفرم شده است.

یکی از اتفاقات جالبی که برای فیلم تور جهانی ترول ها افتاد اجاره چندین و چندباره فیلم توسط بعضی خانواده ها بود. ظاهرا بعضی خانواده ها که ابتدا ترجیح داده بودند فیلم را اجاره نمایند با فشار فرزندان شان برای دوباره و چندباره دیدن فیلم مجبور شدند پول بیشتری برای اجاره مجدد بپردازند. شرایط ویژه قرنطینه و درخانه ماندن بچه ها هم استقبال از آثار این چنینی را به شکل چشمگیری افزایش داده است.

به هر حال با مجموعه عواملی که توضیح داده شد استودیوی برادران وارنر نیز تصمیم به پخش فیلمش به وسیله این سرویس ها گرفته است. اسکوب هم یک انیمیشن است و برادران وارنر انتظار دارد با همین الگو مورد استقبال قرار بگیرد. این استودیو در بیانیه خود اشاره نموده گرچه مانند سایر فراورینمایندگان مایل و مشتاق است که هر چه سریع تر آثارش را در سالن های سینما اکران کند اما به دلیل شرایط پیش بینی نشده فعلی به دنبال راهی است تا محتواهای فراوریشده خود را به مخاطب عرضه کند.

در نهایت به جز استودیوهای یونیورسال و برادران وارنر که چنین تصمیمی گرفته اند چندی پیش دیزنی نیز گفت که میخواهد فیلم آرتمیس فاول (Artemis Fowl) را به شکل انحصاری از شبکه دیزنی پلاس پخش کند. این اثر فانتزی در ابتدا قرار بود سال 2019 در سینماها اکران گردد اما اکران آن به ماه می سال 2020 موکول شد. دیزنی به دلیل همه گیری ویروس کرونا پیروز نشد به این تاریخ اکران جدید نیز پایبند بماند و در نتیجه این اثر قرار است تابستان سال جاری به وسیله دیزنی پلاس پخش گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 830

به "انیمیشن اسکوب بدون اکران سینمایی به خانه مخاطبان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن اسکوب بدون اکران سینمایی به خانه مخاطبان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید