تور فرانسه: برنامه 20 میلیارد دلاری دولت فرانسه برای نجات گردشگری

به گزارش مجله فضای وب، با سرانجام سال تحصیلی در فرانسه و آغاز تابستان، زمان اوج گردشگری در این کشور فرا می رسد. به گزارش فوربس پس از شیوع ویروس کرونا و ضررهای وارده به گردشگری جهانی، امروز با کاهش خطر پاندمی دولت فرانسه میخواهد دوباره چرخ این صنعت را در کشور به گردش در بیاورد. صنعت توریسم فرانسه ماشینی سیاسی و مالی است که از برج ایفل تا گوشه گوشه روستا هایی که صنایع کوچک را در خود جا داده اند را شامل می گردد و دولت فرانسه سالانه مقدار زیادی از عایدی خود را روی نگهداشت مراکز تاریخی و معرفی مقاصد گردشگری می نماید.

تور فرانسه: برنامه 20 میلیارد دلاری دولت فرانسه برای نجات گردشگری

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

برای درک درست تاثیر کرونا بر صنعت توریستی فرانسه کافی است به آمار ورودی 89 میلیون توریست به این کشور در سال 2018 نگاه کنید. فرانسه با هدف رسیدن به آمار 100 میلیون توریست به استقبال سال 2020 می رفت اما شیوع یک بیماری همه گیر این هدف را به طور کلی از بین گزینه ها حذف کرد.

با از بین رفتن برنامه های جاه طلبانه فرانسه حالا تنها برنامه به جای مانده بقا است. دولت فرانسه روز چهاردهم ماه مه با ارائه طرح مارشال با اختصاص 20 میلیارد دلار برنامه خود برای حمایت از صنعت توریستی این کشور اظهار داشت. نخست وزیر فرانسه در این باره می گوید: توریستی با بدترین بحران در تاریخ مدرن رو به رو است و نجات آن یک اولویت در سطح ملی است.

بسته پیشنهادی طرح مارشال برای ادامه فعالیت کسب وکارهای توریستی شامل حمایت اقتصادی مستقیم، وام و تسهیلات اقتصادیاتی و بیکاری می گردد.

بعلاوه دولت برای ایجاد حس امنیت در توریستان استانداردهای سلامتی را برای هتل ها و رستوران ها تعریف کرد و قوانین لغو رزروها نیز برای تشویق مسافران انعطاف بیشتری گرفتند تا رزرو هتل و بلیط ریسک کمتری را برای توریستان داشته باشد.

با این که مرز ها در حال باز شدن هستند، پیش بینی ها حاکی از نرخ پایین ورود توریستان بین المللی به فرانسه است. اما در قلب برنامه نجات بخش فرانسوی ها، کمپینی با عنوان سال جاری تابستان به فرانسه سفر می کنم طراحی شده است تا فرانسوی ها را به سفر در فرانسه دعوت و تشویق کند. هدف این کمپین بیرون کشیدن فرانسوی ها از خانه هایشان و رفتن به مقصدی توریستی در فرانسه است.

فرانسه قبل از کرونا شماره یک صنعت توریستی بود و زمانی که این بحران به خاتمه برسد در پی بدست آوردن جایگاه قبلی خود خواهد بود. برای انجام این کار صنعت توریستی این کشور سعی دارد از این فرصت برای تمرکز بر موضوع سفر آرام و سفر های داخلی استفاده کند تا از تاثیرات زیست محیطی بکاهد و صنعت کشور را برای دنیایی که بیماری های همه گیر در آن امری طبیعی و معمول هستند آماده کند.

منبع: علی بابا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2036

به "تور فرانسه: برنامه 20 میلیارد دلاری دولت فرانسه برای نجات گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: برنامه 20 میلیارد دلاری دولت فرانسه برای نجات گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید