اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا منتشر شد

به گزارش مجله فضای وب، یکی از کانال های یوتیوب ساعاتی قبل اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین گوشی های گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا را منتشر کرد. این تصاویر با رندرهای منتشر شده مطابقت دارند و جزئیات ماژول دوربین این دو گوشی را به خوبی نشان می دهند.

اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا منتشر شد

گلکسی S21 پلاس ماژول دوربین کوچکتری دارد و به همین خاطر فلش LED در بیرون ماژول تعبیه شده است. اما گلکسی S21 اولترا از ماژول دوربین غول پیکری بهره می برد که درون آن 4 دوربین، یک فلش LED و ظاهرا یک سیستم فوکوس لیزری مشابه گلکسی نوت 20 اولترا تعبیه شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی S21 اولترا مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری و دوربین تله فوتو است که درباره رزولوشن این دو دوربین هنوز اطلاعات موثقی فاش نشده است. در رابطه با گلکسی S21 پلاس هم می توانیم انتظار دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 64 مگاپیکسلی را داشته باشیم.

برخی منابع اعلام کرده اند که دوربین های مدل استاندارد گلکسی S21 همان دوربین های مدل پلاس است ولی احتمالا اندازه ماژول دوربین آن ها یکسان نخواهد بود. طبق گزارش های مختلف، گوشی های سری گلکسی S21 اواسط ماه ژانویه یعنی حدود یک ماه دیگر رسما معرفی خواهند شد.

  • مقایسه گلکسی S21 اولترا با گلکسی S20 اولترا؛ بررسی تفاوت ها و شباهت های احتمالی

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1383

به "اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید