بابک ریاحی پور: آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی تعیین می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرارمی گیرد

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - بابک ریاحی پوربا اشاره به حضورش در آلبوم رویای من با صدای یک خواننده جوان می گوید وسعت صدای ویحک خیلی خوب است و به خوبی از پس اجرای قطعات برآمده است.آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی معین می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرار بگیرد.

بابک ریاحی پور: آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی تعیین می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرارمی گیرد

بابک ریاحی پور موزیسین و نوازنده شناخته شده عرصه موسیقی که با نوازندگی گیتار باس در آلبوم رویای من ویحک همکاری داشته است در گفت وگو با پانا نقطه قوت خواننده را صدایش عنوان نمود و گفت: به عنوان تجربه اول به خوبی از پس اجرای قطعات برآمده است و وسعت صدای عالی دارد.

بابک ریاحی پور درباره حضور و همکاری در آلبوم رویای من توضیح داد: دوستی و همکاری های فراوانی که با فهام گوهری (پرودیوسر آلبوم داشتم و همچنین شخصیت ویحک، خواننده اثر موجب این همکاری شد که بسیار برای من لذت بخش بود. درواقع همکاری با ویحک، جوانب مثبت فراوانی دارد و از همه مهم تر نگرش او در مورد موسیقی بود به عنوان کسی که نخستین آلبومش را منتشر می کند که تحسین برانگیز و مستلزم استمرار در حرکت برای به نتیجه رسیدن است.

این موزیسین نقطه قوت خواننده را صدایش عنوان نمود و گفت: ویحک به عنوان تجربه اول به خوبی از پس اجرای قطعات برآمده و قطعاً جای پیشرفت دارد و باید شخصیت صدایی خود را پیدا کند تا به پیروزیت صددرصدی برسد چراکه وسعت صدای او عالی است.

وی تعامل بین عوامل آلبوم را بسیار خوب خواند و گفت: از ابتدای شکل گیری آلبوم در کنار دوستان حضور داشتم و این موضوع کمی قضاوت را سخت می کند اما می توانم بگویم این آلبوم حرکت عالی داشته و نمی توانم هیچ ایرادی به آن بگیرم. سازبندی ها و وکال عالی بودند و تمامی عوامل آلبوم از افراد شناخته شده و حرفه ای این عرصه هستند که سال های سال فعالیت داشتند.

ریاحی پور در ادامه اضافه کرد: ازآنجایی که نوازندگی تمام قطعات را بر عهده داشتم تمامی قطعات آن را شنیده ام و خیلی از تنوع قطعات لذت بردم اما قطعه مژگان که تنظیمی آنپلاگد و آکوستیک داشت، نظر من را بیشتر از دیگر قطعات به خود جلب کرد چون موقعیت های این چنینی زیاد فراهم نمی شود تا بتوانی در قطعه ای نوازندگی کنی که گیتار باس در آن شاخص باشد به همین علت این قطعه موردعلاقه من بود.

این موزیسین در انتها بیان نمود: آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی مشخص می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرار بگیرد چراکه آن ها هستند که می توانند خواننده ای را از صفر به صد برسانند و اندازه استقبال آن ها باعث پیروزیت یک موسیقی می شود و موسیقی پیروز است که بتواند نظر مردم و همچنین موزیسین ها را نیز به خود جلب کند و ویحک اگر می خواهد به صورت گسترده تر شنیده شود باید قطعات مردم پسند بیشتری اجرا کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1880

به "بابک ریاحی پور: آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی تعیین می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرارمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابک ریاحی پور: آینده و حرکت هر آلبومی را قطعاتی تعیین می کند که بیشتر موردتوجه مردم قرارمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید