بازیکنان بازل حاضر به کاهش قراردادشان به خاطر کرونا نشدند

به گزارش مجله فضای وب، بازیکنان تیم بازل سوئیس حاضر به کاهش مبلغ قراردادشان به خاطر کرونا نشدند.

بازیکنان بازل حاضر به کاهش قراردادشان به خاطر کرونا نشدند

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان بازل پیشنهاد مدیریت باشگاه را برای کاهش دستمزدها رد کردند. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی باشگاه سوئیسی گزارش شده است.

از آنجا که از سرگیری فصل جاری رقابت ها در فوتبال اروپا از جمله سوئیس، در آینده نزدیک بعید به نظر می رسد، از بازیکنان دعوت شده است که در ماه های آوریل، مه و ژوئن 70 درصد از پرداخت ها را کاهش دهند که این رقم 17.5 درصد از حقوق سالانه است. در نتیجه این پیشنهاد رد شد، اما از بازیکنان خواسته شد تا دوباره آن را مطالعه نمایند. نتایج مذاکرات بعدا اعلام خواهد شد.

در زمان تعلیق مسابقات سوئیس، 23 هفته بازی انجام شد که پس از آن بازل با 40 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد. رده اول و دوم در اختیار سنت گالن و یانگ بویز است که هر کدام 45 امتیاز دارند.

شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در اواخر دسامبر 2019 در پرجمعیت ترین شهر مرکزی چین یعنی ووهان ثبت شد. در خارج از چین موارد عفونت در بیش از 200 کشور دنیا مشاهده شده است.

در سراسر دنیا بیش از 1.5 میلیون مورد عفونت به کرونا به ثبت رسیده است که از این تعداد 319 هزار نفر بهبود یافتند و بیش از 88 هزار نفر فوت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 910

به "بازیکنان بازل حاضر به کاهش قراردادشان به خاطر کرونا نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان بازل حاضر به کاهش قراردادشان به خاطر کرونا نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید