بازیگر انگلیسی بانی کمک به نیازمندان روستایی شد

به گزارش مجله فضای وب، باشگاه خبرنگاران/ ادریس آلبا و همسرش که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، صندوقی خیریه برای کمک به نیازمندان راه انداختند.

بازیگر انگلیسی بانی کمک به نیازمندان روستایی شد

در حالی که ادریس آلبا و همسرش تنها علائم خفیفی از ویروس کرونا را داشتند، آلبا می گوید که او و همسرش پس از ابتلا به این ویروس، زندگی خود را تغییر داده اند. او همچنین این تجربه را کاملاً ترسناک و مضطرب کننده توصیف کرد.

این بازیگر انگلیسی معتقد است که باید از این شرایط درس گرفت و گفته است کرونا به ما نشان می دهد که دنیا به خواست ما نخواهد چرخید.

او همچنین اضافه کرد: به نظرم باید در تمام دنیا هر سال یک هفته در قرنطینه بمانیم؛ تا این زمان ها را در ذهن داشته باشیم و ارزش یکدیگر را به خاطر بیاوریم.

این بازیگر به همراه همسرش سابرینا آلبا در حالی با آسوشیتدپرس صحبت کردند که در حال همکاری با سازمان ملل متحد برای کاهش تاثیر کووید 19 بر روی کشاورزان و تولیدکنندگان غذا در مناطق روستایی هستند.

همسر آلبا می گوید: مردم فراموش کرده اند که 80 درصد از جمعیت فقیر در مناطق روستایی زندگی می کنند. چیزی که ما را در این شرایط نگران می کند فراموش شدن این افراد ناتوان است.

آلبا و همسرش، در نقش های جدید خود به عنوان سفیر نیکوکار سازمان ملل، به فعالان صندوق توسعه کشاورزی برای احداث یک صندوق 40 میلیون دلاری پیوسته اند.

آلبا معتقد است که در این شرایط همه گیری ویروس کرونا، مردم متاطق روستایی و فقیر بیش از همه در حال تحمل سختی هستند. تصور کنید در زاغه ای زندگی می کنید که یک اتاق دارد و شش نفر در آن زندگی می کنند؛ در این شرایط رعایت فاصله اجتماعی چیز خنده داری است!

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 939

به "بازیگر انگلیسی بانی کمک به نیازمندان روستایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر انگلیسی بانی کمک به نیازمندان روستایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید