برای بزرگراه ایذه ، لردگان کاری انجام نشده است

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بر لزوم حل مسائل راه های استان خوزستان تاکید نمود.

برای بزرگراه ایذه ، لردگان کاری انجام نشده است

عبدالله ایزدپناه در جلسه قرارگاه بازسازی منطقه ها زلزله زده خوزستان که شامگاه آدینه (23 مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: عادت نموده ایم تا جایی اتفاقی نیفتد، دل ها متمرکز نمی شوند. وقوع این اتفاق در اندیکا و ایذه موجب شد همه مسائل این منطقه ها از جمله راه، گاز و مدارس معین گردد در حالی که باید این عیب رفع گردد. شاید زلزله اتفاق نیفتد اما آیا ما نباید متوجه این مسائل شویم؟

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: یکی از اساسی ترین مسائل شمال و شمال شرق استان خوزستان شرایط راه های اصلی و روستایی است. جاده ارتباطی بین خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد قتلگاه است و مرتب در این جاده تلفات اقتصادی و جانی داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اکنون به جز مسائل آب و گاز و زلزله، اساس کار مربوط به راه ها است زیرا اگر راه نباشد حتی نمی توانیم به خانه برویم.

وی بیان نمود: زمانی که اتفاقی در منطقه ها کوهستانی ایذه، باغملک، لالی و اندیکا رخ می دهدف بحران جاده داریم و باید بالگرد به منطقه اعزام گردد.

ایزدپناه با بیان اینکه باید مساله راه های استان خوزستان حل گردد، گفت: کلنگ بزرگراه ایذه به لردگان زده شد اما هنوز کاری انجام نشده است و این مساله، برازنده این دولت نیست.

وی در مورد اختصاص 3 درصد بودجه عمرانی استان خوزستان به اندیکا، اضافه کرد: تا به امروز بودجه عمرانی این شهرستان صفر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1842

به "برای بزرگراه ایذه ، لردگان کاری انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بزرگراه ایذه ، لردگان کاری انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید