بنیتس: یوونتوس تنها مدعی قهرمانی سری A نیست

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: سرمربی جدید ناپولی معتقد است، بانوی پیر در فصل آینده برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا چالشی بزرگ پیش رو خواهد داشت.

بنیتس: یوونتوس تنها مدعی قهرمانی سری A نیست

به گزارش خبرنگاران، برخلاف پیش بینی مربیان بزرگی همچون فابیو کاپلو و مارچلو لیپی که یوونتوس را بخت نخست کسب اسکودتو برای سومین فصل متوالی می دانند، رافائل بنیتس شانس تیم خودش و دیگر قدرت های سنتی فوتبال ایتالیا برای قهرمانی در سری A را زیاد می داند.

ناپولی فصل گذشته با 9 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس به عنوان نایب قهرمانی سری A بسنده کرد اما به عقیده سرمربی جدید این تیم، آبی پوشان شهر ناپل در فصل پیش رو می توانند مردان آنتونیو کنته را از قله فوتبال ایتالیا پایین بیاورند.

بنیتس 53 ساله که در خاتمه فصل گذشته به عنوان جانشین والتر ماتزاری راهنمایی ناپولی را بر عهده گرفت، گفت: یوونتوس تیم قدرتمندی است و در بازار جابجایی هم خوب کار نموده است، اما فقط این تیم نیست که می تواند برای عنوان قهرمانی بجنگد چرا که وضعیت لیگ هر سال نسبت به سال قبل متفاوت می گردد.

وی اضافه نمود: سعی می کنم در همه رقابت ها بجنگیم. سال جاری ما در لیگ قهرمانان حضور داریم اما تیم ما قوی و مجهز است. در سری A تیم هایی مانند اینتر، رم، فیورنتینا و میلان هستند اما ما هم تا خاتمه خواهیم جنگید. واکنش طرفداران نسبت به ورود من مثبت بوده است و از این بابت بسیار شادم. هدف من هم شاد کردن طرفداران است.

بنیتس در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد انتقال ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای تیمش به پاری سن ژرمن گفت: با کاوانی صحبت نموده ام اما الان روی کارم تمرکز دارم. اگر بماند 21 جولای او را در تمرینات خواهم دید.

گفته می گردد پاری سن ژرمن حاضر است 60 میلیون یورو غرامت فسخ قرارداد کاوانی با ناپولی را بپردازد و این مهاجم ملی پوش را به پارک دو پرنس ببرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 323

به "بنیتس: یوونتوس تنها مدعی قهرمانی سری A نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: یوونتوس تنها مدعی قهرمانی سری A نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید