بوستان های تهران برای استفاده معلولان مناسب سازی می شوند

به گزارش مجله فضای وب، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر پیگیری روند پیشرفت مناسب سازی بوستان ها در سطح مناطق 22 گانه برای استفاده معلولان تاکید نمود.

بوستان های تهران برای استفاده معلولان مناسب سازی می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22 گانه شهر تهران که با حضور عطایی مدیر کل امور خدمات شهری، مدیران حوزه خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق 22 گانه برگزار گردید، پس از ارائه گزارشاتی در مورد بارش های اخیر و اقدامات این معاونت در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان گفت: نگهداشت سطح شهر تهران از کلیدی ترین وظایف حوزه خدمات شهری است که باید به نحو مطلوب در سطح نواحی و مناطق اجرایی گردد.

یزدانی در ادامه با تاکید بر لزوم بازدید های میدانی مدیران از سطح منطقه و برطرف سریع مسائل و موارد احصاء شده، گفت: بازدید های سرزده از سطح منطقه و احصاء موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در تمامی مناطق در حال اجرا است و این کار به شکل مستمر انجام و ارزیابی می گردد.

وی با تاکید بر نگهداشت سطح مناطق و نیز چگونگی نگهداشت بوستان های سطح شهر تهران، اذعان کرد: به همین دلیل پیگیری روند پیشرفت مناسب سازی بوستان ها در سطح مناطق 22 گانه برای استفاده معلولین باید با جدیت دنبال و در زمان مقرر به اتمام برسد.

یزدانی در ادامه به وضعیت نگهداشت بوستان های سطح شهر تهران پرداخت و گفت: معاونین خدمات شهری مناطق 22 گانه باید از سطح بوستان های سطح منطقه خود بازدید بعمل آورند و به موضوعاتی، چون رسیدگی و نگهداشت سرویس های بهداشتی، مبلمان داخل بوستان ها، لزوم تامین روشنایی سطح بوستان ها، رسیدگی به آب نما ها و نظافت داخل بوستان ها و... به شکل ویژه ای پرداخته گردد.

همچنین در این جلسه مهندس یزدانی بر موضوعاتی، چون آمادگی صدرصدی برای برف روبی ها همزمان با شروع فصل بارش نزولات آسمانی، انجام لایروبی های مستمر در سطح مناطق 22 گانه، رسیدگی به اسکان های کارگری، هوشمندسازی چاه ها، رسیدگی و برطرف سریع سد معبر ساختمانی در سطح نواحی و مناطق، چگونگی جمع آوری پسماند های حجیم ضایعات چوب و سرشاخه، لاستیک، شیشه و... تاکید نمود.

در این جلسه گزارشاتی در مورد بارش های اخیر و اقدامات انجام شده، ارائه آماری از درخواست های شهروندان در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در مهر و نیمه نخست آبان ماه سال 98، گزارشی از روند احداث پد بالگرد در بعضی از مناطق، گزارشی در مورد آسیب شناسی و ارزیابی نگهداشت سرویس های بهداشتی شهری و پارکی در مهر ماه 98 و... ارائه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 567

به "بوستان های تهران برای استفاده معلولان مناسب سازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان های تهران برای استفاده معلولان مناسب سازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید