تاریخ عرضه جهانی پوکو M4 5G معین شد

به گزارش مجله فضای وب، اینطور که به نظر می رسد، پوکو می خواهد چهار روز دیگر گوشی پوکو M4 5G را به عنوان یکی دیگر از گوشی های مالی ارزشمند خود وارد بازار جهانی کند.

تاریخ عرضه جهانی پوکو M4 5G معین شد

پوکو M4 5G یک گوشی مالی بسیار محبوب است که اواخر آوریل سال جاری در هندوستان عرضه شد. بعد از اینکه استقبال زیادی از این گوشی شد، پوکو تصمیم گرفت از ماه مه، آن را در یک سری از کشورهای دیگر هم برای فروش در دسترس قرار دهد. سه ماه بعد، یعنی الان، می بینیم که شرکت تأیید نموده می خواهد این گوشی را برای سایر بازارهای بین المللی نیز در دسترس قرار دهد.

پوکو M4 5G از هفته آینده برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. برای این منظور یک رویداد زنده در نظر گرفته می گردد که در یوتیوب، فیسبوک و توییتر هم می گردد آن را مشاهده کرد. از آن هایی که این گوشی قبلا معرفی شده، چیز خاصی وجود ندارد که بخواهیم در رابطه با آن بدانیم. این گوشی همان ردمی نوت 11E تغییر برند یافته است که ظاهری متفاوت دارد، دوبین سلفی آن ارتقا پیدا نموده و از اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برد.

پوکو گوشی مالی خود را به نمایشگری 6.58 اینچی از نوع +FHD مجهز نموده که پنلی LCD در آن بکار رفته است. رفرش ریت این پنل به 90 هرتز می رسد تا تعادل خوبی بین لذت کار کردن و مصرف انرژی به وجود بیاید. قلب تپنده این محصول تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 است که عملکرد بسیار خوبی در رده مالی دارد. در کنار این تراشه، پوکو از حافظه رم از نوع LPDDR4X و حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 استفاده نموده که تقریبا می توان گفت برای یک گوشی پایین رده، کاملا مناسب به شمار میرود.

این گوشی بعلاوه از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 بهره می برد. روی پنل پشتی خود دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی دارد و درون حفره ای کوچک در مرکز نمایشگر آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می نماید. از جمله قابلیت های این محصول می توان به بهره مندی از جک 3.5 میلی متری، درگاه کارت حافظه جانبی، حسگر اثرانگشت جانبی و فرستنده مادون قرمز اشاره نمود.

علاوه بر این ها، پوکو M4 5G یک گوشی نسبتا ضد آب و گرد و غبار به شمار میرود چرا که از استاندارد IP52 بهره می برد. در بخش اتصالات بی سیم هم شرایط خوب است. پوکو مالی محبوب خود را به بلوتوث 5.1، وای فای دو بانده، GNSS و 5G مجهز نموده که کاملا قابل قبول ارزیابی می گردد. در نهایت هم یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را به عنوان منبع تغذیه شاهد هستیم که امکان شارژ آن به وسیله درگاه USB-C به واسطه یک شارژر 18 واتی وجود دارد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2104

به "تاریخ عرضه جهانی پوکو M4 5G معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه جهانی پوکو M4 5G معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید