تا ساعت 8 صبح چه کارهایی انجام دهیم؟

به گزارش مجله فضای وب، حرکت بسوی موفقیت با تغییر عادات صبحگاهی

با وجود زندگی های پرمشغله امروزی، تصور رسیدن به اهداف کاری، غیر ممکن به نظر می رسد. با داشتن خانواده و کارهایی که تمام وقت و انرژی شما را می گیرد، چگونه به موفقیت برسیم؟

تا ساعت 8 صبح چه کارهایی انجام دهیم؟

با برنامه ریزی هدفمند در جهت بهبود شرایط و موفقیت، می توانید از اتلاف وقتتان در طی این روزمرگی ها پیشگیری کنید. تا به خودتان می آیید متوجه می شوید که عمرتان رفته و چیزی جز خستگی و افسردگی برایتان باقی نمانده است.

به زندگی خود متفاوت نگاه کنید

این مقاله، شما را به چالش می کشد تا رویکرد های زندگیتان را دوباره مرور کنید. زندگی اغلب مردم، دچار حواشی های بسکمک شده است که آنها را از مسائل اصلی زندگی خود دور می کند.

با معین سرنوشت خود، مسئول زندگی خودتان باشید و سعی کنید تصمیم گیرنده قابلی باشید، در غیر اینصورت دیگران برای شما تصمیم می گیرند.

با تغییر این عادات صبحگاهی، زندگیتان هم به بهترین نحو تغییر می کند.

بعد از بیدار شدن از خواب، تمرکز کنید

مواد غذایی سالمی به بدنتان برسانید

انگیزه و هدف معینی پیدا کنید

کاری کنید که شما را به جلو حرکت دهد، پس با خبرنگاران همراه باشید تا ببینیم چه مواردی به هدفگذاری ما کمک می کند.

داشتن دست کم 7 ساعت خواب مفید

با گفتن این جمله، خیالتان را راحت می کنیم. به خوابیدن، به همان میزانی که خوردن و نوشیدن اهمیت دارد، باید توجه شود، در غیر اینصورت عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. آمارها نشان می دهد حداقل 40 درصد از بزرگسالان، مهمترین مشکل در فعالیت های روزانه خود را خواب آلودگی می دانند.

اما خواب مفید چه مزایایی را برایتان به همراه دارد

افزایش حافظه، طول عمر، خلاقیت و تمرکز

کاهش استرس، عصبانیت، افسردگی و وابستگی به کافئین ها

مدیتیشن و نیایش

پس از یک خواب مفید و خوب می توانید برای داشتن حس رضایت و خشنودی بیشتر با نیایش و مدیتیشن، تمرکز و تفکر عمیق تری نسبت به داشته ها و فرصت های پیش روی خود داشته باشید و با حسی مثبت، جنبه های دیگر زندگی خود را لمس کنید.

فعالیت های ورزشی انجام دهید

با داشتن تحرک و فعالیت های ورزشی می توانید انسانی شاد و سلامت باشید. نیاز نیست حتما به باشگاه بروید، با کمی ورزش صبحگاهی به فردی بشاش و پر انرژی خواهید شد. آمار ها نشان می دهد، تنها یک سوم مردان و زنان در بازه سنی 25 تا 65 به فعالیت های ورزشی منظم می پردازند.

دوش آب سرد را از قلم نیاندازید

خیلی از مردم دوش آب سرد را جدی نمی گیرند اما در واقع با این کار به سلامت جسمی و روانی خود کمک خواهید کرد. دوش آب سرد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و علاوه بر این شاهد بهبود سیستم گردش خون و گوارش خواهید بود. اما کار به اینجا ختم نمی شود، با بالا رفتن متابولیسم بدن، به کاهش وزنتان هم کمک می کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1984

به "تا ساعت 8 صبح چه کارهایی انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا ساعت 8 صبح چه کارهایی انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید