تبحر باورنکردنی یک میمون باهوش در استفاده از سنگ!

به گزارش مجله فضای وب، ویدئویی که هوش باورنکردنی یک میمون برای فرار از باغ وحش را نشان می دهد به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین تبدیل شده است.

تبحر باورنکردنی یک میمون باهوش در استفاده از سنگ!

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که شگرد باورنکردنی یک میمون برای فرار از باغ وحش را نشان می دهد به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین تبدیل شده است. در این اتفاق جالب که در باغ وحشی در شهر ژنگژو واقع در استان هنان چین رخ داد این میمون باهوش با استفاده از یک سنگ بزرگ اقدام به شکستن محفظه شیشه ای محل نگهداری خود کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده است، این میمون را در حالی که مقابل محفظه شیشه ای محل نگهداری خود ایستاده است، نشان می دهد. این ویدئو نشان می دهد این حیوان یک سنگ بزرگ را از روی زمین برداشته و آن را به شیشه می کوبد. در مرتبه دومی که میمون سنگ را شدیدا به شیشه می کوبد پیروز به شکستن آن می گردد. در این ویدئو مشاهده می گردد که این حیوان با شکستن شیشه بلافاصله از مقابل آن پا به فرار می گذارد.

پس از این حادثه، مسئولان باغ وحش در مصاحبه با یکی از رسانه های داخلی چین اعلام کردند که این میمون بسیار باهوش تر از بقیه میمون هایی است که آن ها در این باغ وحش نگهداری می نمایند و در استفاده از ابزاری که در اختیار آن قرار داده می گردد تبحر دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 354

به "تبحر باورنکردنی یک میمون باهوش در استفاده از سنگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبحر باورنکردنی یک میمون باهوش در استفاده از سنگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید