معرفی هتل اینترکنتینانتال پاتایا ، 5 ستاره

به گزارش مجله فضای وب، هتل اینترکنتینانتال پاتایا | InterContinental پاتایا Resort

از بهترین هتل های 5 ستاره پاتایا، این بار به سراغ هتل اینترکنتینانتال پاتایا رفته ایم. هتلی که دقیقا در کنار خلیج تایلند و با ساحلی خصوصی قرار گرفته است. در کنار ویلاها، اتاق ها و سویئت هایش، امکاناتی همچون اینترنت وای فای، مبلمان راحتی در اتاق ها، باشگاه ورزشی شبانه روزی هم برای مهمانانش فراهم کرده است. هتل اینترکنتینانتال پاتایا InterContinental پاتایا Resort باغ و منظره ای زیبا در پاتایا را به شما ارائه می دهد. این هتل تا فرودگاه یو-تاپو پاتایا حدود 31.5 کیلومتر فاصله داشته و تنها با 35 دقیقه رانندگی می توانید خود را به هتل برسانید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل اینترکنتینانتال پاتایا را بیان می کنیم.

معرفی هتل اینترکنتینانتال پاتایا ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل اینترکنتینانتال پاتایا

میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان هدایت می نماید. برای جاذبه های اطراف هتل، ترانسفر رایگان خواهید داشت. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری پاتایا، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد احتیاج افراد برای سمینارها و تجارت رو به باغ، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و بهترین سوغاتی های پاتایا را بخرید.

ورود به هتل اینترکنتینانتال پاتایا، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد آغاز می گردد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن رزرو اتاق، 18 سال است.

اقامت بچه ها در هتل اینترکنتینانتال پاتایا رایگان است تنها در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده گردد. اگر تخت اضافه درخواست دهید باید مبلغی جداگانه برای آن بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

تراسی در پشت بام، خدمات پارکینگ رایگان، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 3 زبان صحبت می نمایند که زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی هم در میان آن ها وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل اینترکنتینانتال پاتایا

باشگاه ورزشی هتل با امکاناتی همانند تردمیل و وزنه های متعدد تجهیز شده است. اگر علاقه مند به دیگر ورزش ها هستید، می توانید در کلاس های تمرینی یوگا با مربی شخصی شرکت کنید. خدمات استراحت و آرامش دهنده برایتان در نظر گرفته شده است. برای راحتی خود می توانید این امکانات را درخواست دهید. در این هتل 3 استخر شنا، وجود دارد. استخر شنا در فضای باز برای تمام فصول قابل استفاده است. در کنار آن، چتر آفتابی و جایگاه راحتی قرار داده اند. در نزدیکی هتل، زمین گلف، اسکای دایوینگ، واتر اسکی، پاراسیلینگ و سیلینگ (قایقرانی) وجود دارد که مهمانان هتل می توانند از آن ها استفاده نمایند.

آرایشگاه، جکوزی، سونا و استخر بچه ها با تجهیرات مناسب، از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره پاتایا است. اگر احتیاج به حوله استخری و دمپایی دارید، در اختیارتان قرار داده می گردد.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، با صبحانه های قاره ای پر شده و هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و 2 رستوران مجزا و یک کافه در ساحل را می توانید در هتل اینترکنتینانتال پاتایا بیابید. نام و خدمات این رستوران ها به توضیح زیر است.

  • کافه المنت(Element Restaurant): اگر به غذاهای بین المللی علاقه مند هستید، به این رستوران بروید. تمام وعده های روزانه را به همراه عصرانه یا میان وعده می توانید در این رستوران سفارش دهید. این مکان همیشه باز است.
  • رستوران اینفینیتی (Infiniti Restaurant): این رستوران مخصوص طبخ انواع غذاهای بین المللی بوده و ناهار و شام را سرو می نماید. همچنین در اینجا می توانید چای هم سفارش دهید.
  • در کنار ساحل نیز کافه ای واقع شده است که روزانه باز بوده و تنقلات و اسنک های خوشمزه ای را می فروشد.

امکانات اتاق های هتل اینترکنتینانتال پاتایا

از میان تمام 156 اتاق و سوئیت های خانوادگی هتل، می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از بچه ها و اتاق بازی برای بچه ها می توانند بهره مند خواهند بود. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا در تراس اتاق ها قرار دارند و اقامت شما را درون اتاق ها، با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند.

تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان و مسواک و … در کنار وان و یا دوش قرار گرفته اند. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند و اقامت نوزادان در اتاق ها رایگان است. برخی از فضاها، دارای اتاق های به هم مرتبط است.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاتایا در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل اینترکنتینانتال پاتایا

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از سواحل پاتایا را داشته باشید. در حمام ها وان واقع شده است.

  • اتاق کینگ با نمای باغ: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره یا دو تخت یک نفره است. مساحت این اتاق 51 متر مربع است.
  • اتاق کینگ با تراس استخری: یک تخت دو نفره کینگ با نمای رو به استخر دارد. تمام امکانات اتاق ها نیز در هتل اینترکنتینانتال پاتایا و این اتاق فراهم شده است. مساحت آن، حدود 57 متر مربع دارد.
  • اتاق کینگ با نمای اقیانوس: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد احتیاجتان را در این اتاق پیدا خواهید نمود. تخت دو نفره کینگ داشته و نمایی رو به اقیانوس دارد. 51 متر مربع مساحت دارد.
  • اتاق خانوادگی با نمای باغ: یک تخت کینگ بسیار عظیم و یک تخت دو نفره عظیم برای اقامت 4 نفر در این اتاق قرار داده شده است. فضای این اتاق 51 متر مربع است.
  • اتاق خانوادگی با نمای اقیانوس: دو تخت کویین برای اقامت 4 نفر در این اتاق قرار داده شده است. فضای این اتاق هم، 51 متر مربع است.
  • اتاق کویین: در میان اتاق های کویین گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برخی از آن ها، نمایی رو به باغ دارند و برخی دیگر نما و تراسی رو به استخر دارند. همچنین اگر مایل بودید می توانید، اتاق های کویینی با نمای رو به اقیانوس انتخاب کنید. در این اتاق ها دو تخت عظیم کویین قرار داده شده و تقریبا مساحتی به اندازه 51 متر مربع دارند. تمام امکانات اتاق ها در این اتاق ها، وجود دارند.
  • سوئیت کلاب: در انتخاب سوئیت کلاب نمای آن را خودتان می توانید انتخاب کنید. استخر و تراس یا نمای اقیانوس از جمله نماهایی هستند که می توانید انتخاب کنید. در این سوئیت یک تخت دو نفره عظیم یا دو تخت دو نفره قرار داده اند. تمام امکاناتی که درون اتاق ها قرار دارند از جمله مبل، تلفن، تهویه مطبوع، وان و حمام خصوصی در این سوئیت ها وجود دارد. این اتاق دارای 77 متر مربع مساحت است.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

این هتل 5 ستاره دسترسی شما را به بندر بالی های آسان کرده، چرا که تنها 600 متر فاصله دارد. جاذبه های شهر و نمای پاتایا در 700 متری هتل قرار دارند. ایزی کارت پاتایا نیز تنها با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس است. تپه پاتایا در 800 متری هتل واقع شده است.

  • مرکز غواصی سیفاری: از هتل 1 کیلومتر دورتر است که با 15 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکیس هم می توانید بگیرید.
  • خیابان واکینگ استریت: از هتل 3 کیلومتر دورتر است که با 12 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه رانندگی به آنجا می رسید.
  • خیابان پاتایا: این خیابان از شما 1 کیلومتر دورتر است و تاکسی شما را 7 دقیقه ای خواهد رساند.
  • تیفانی شو: این کافه نمایش از شما 8 کیلومتر دورتر است که تاکسی شما را 10 دقیقه ای خواهد رساند.
  • فستیوال مرکزی پاتایا: تا اینجا تقریبا 10 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی بعد از 15 دقیقه شما را به مقصد می رساند.
  • رویال گاردن پلازا: برای اینکه به این جاذبه برسید، حدودا 8 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی شما را 5 دقیقه ای به آنجا خواهد رساند و اگر بخواهید این راستا را پیاده طی کنید، بعد از 10 دقیقه می رسید.
  • بندر پاتایا: از شما 700 متر دورتر است که با 10 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 5 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 50 دقیقه شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 3 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 25 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل اینترکنتینانتال پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، پاتایا، 437 فرا تامناک

437 Phra Tamnak, Muang پاتایا, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 933

به "معرفی هتل اینترکنتینانتال پاتایا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل اینترکنتینانتال پاتایا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید